KNJIGA NEBA, 15. svezak, 16. siječnja 1923.

 

Isus najavljuje Drugi svjetski rat i upućuje na uzroke istog.

 

Strahovito sam patila zbog odsutnosti moga dragog Isusa i razmišljala: "Zašto ne dolazi? Tko zna čime sam ga uvrijedila pa se skriva od mene?" Dok sam razmišljala o tome i o tolikim drugim stvarima koje ovdje ne trebam spominjati, moj se predragi Isus pomaknuo u mojoj nutrini. Privijajući me čvrsto na Svoje Presveto Srce, nježnim i suosjećajnim glasom rekao mi je ove riječi:
"Kćeri moja, nakon toliko vremena koliko dolazim k tebi, sama bi trebala shvatiti zašto se skrivam od tebe, iako se ne skrivam izvan, nego unutar tebe."
Zatim je duboko uzdahnuo i dodao: "Ah! Narodi pripremaju Drugi svjetski rat. Ostat ću skriven u tebi kako bih promatrao što će činiti. Sve sam učinio da ih odvratim. Dao sam im svjetlost i milost. Tijekom posljednjih mjeseci pozivao sam te na poseban način na veću patnju, kako bi moja Pravda u tebi pronašla branu i dobila jednu zadovoljštinu više, s ciljem slobodnijeg silaska svjetla i milosti u njihove umove kao i  odvraćanja od ovog rata. No, sve je bilo uzalud. Što sklapaju više saveza, tim potiču na veću neslogu, mržnju i nepravdu, prisiljavajući potlačene na uzimanje oružja za obranu. Kad je u pitanju obrana potlačenih i pravednost, također naravna, Ja moram djelovati. Pobjednički narodi postižu pobjedu putem najpodmuklijih prijevara. Trebali bi to shvatiti i pokazati više milosti prema potlačenima, međutim, oni su još nemilosrdniji, ne tražeći samo poniženje, već i uništenje. Kakva podmuklost! Kakva đavolska prijevara! Još uvijek nisu siti prolivene krvi; koliko li će samo sirotih naroda biti uništeno! Iako me to boli, zemlji je potrebno čišćenje. Mnogi će gradovi biti uništeni. I Ja ću  također uzeti mnoge živote putem kazni koje ću poslati s Neba. Kad to dođe, ostat ću skriven u tebi i promatrati."
Potom mi se učinilo da se još dublje sakrio u meni. Njegove riječi potopile su me u more gorčine. Kasnije sam primijetila da sam okružena ljudima koji mole. Moja Nebeska Majka, uranjajući svoju ruku u moju nutrinu, uhvatila je Isusa za ruku i pokušala ga izvući iz mene, govoreći:
"Sine moj, izađi među narode! Zar ne vidiš koje se oluje spremaju i da će biti plaćene morem krvi?"
No, koliko god ga vukla, Isus nije želio izaći. Okrenuvši se prema meni, Nebeska Majka mi reče:
"Ustrajno Ga moli da situacija bude podnošljivija!"
Tada sam počela moliti. Isus je potom prislonio svoje uho na moje, davši mi čuti pokrete naroda i zveckanje njihova oružja. Nakon toga, pokazao mi je različite narode kako se ujedinjuju: neke već spremne za rat, dok su se drugi pripremali. Čvrsto ga držeći uz sebe, rekla sam: "Smiri se, ljubavi moja, smiri se. Ne vidiš li veliku zbunjenost među narodima, veliki nemir? Ako je ovo samo priprema, što li će tek biti kad sve započne?"
A Isus je odgovorio: "Ah! Kćeri moja, oni to sami žele. Čovjekova zloća doseže vrhunac, a ljudi žele jedni druge povući u ponor. No, kasnije će savezi raznih naroda poslužiti Mojoj slavi."