KNJIGA NEBA, 15. svezak, 24. siječnja 1923.

 

Presveto Trojstvo odražava se na Zemlji. Trostruka djela. Predodređenje Luise za otvaranje vrata Vječne Volje.

 

Ove dane provela sam u moru gorčine jer mi blagoslovljeni Isus često uskraćuje svoju ljubaznu prisutnost. Kad se pojavi, vidim ga u sebi, uronjenog u more čiji se valovi uzdižu iznad njega, kao da ga žele potopiti. A da ne bi potonuo i utopio se, Isus pomiče svoju ruku, odbija val i gledajući me sažaljivim očima traži pomoć:  
"Kćeri moja, vidiš li koliko su grijesi veliki, toliko da me žele potopiti? Ne vidiš li valove koje mi šalju, i da nije moje ruke koja ih odbija, potopili bi me.  Kakva tužna vremena koja će donijeti iste takve posljedice."
I dok to govori, skriva se još dublje u meni. Kako mi je bilo teško vidjeti Isusa u takvom stanju! Duša mi je bila rastrgana. O, kako bih željela trpjeti bilo koje mučeništvo samo da pružim olakšanje mom dragom Isusu! Ovoga jutra činilo mi se da moj ljubljeni Isus više ne može izdržati. Koristeći svoju moć, izišao je iz tog mora punog oružja spremnog raniti i ubiti: sam je taj prizor djelovao zastrašujuće. Naslonivši glavu na moje grudi, izgledao je vrlo ožalošćeno i blijedo, ali prekrasno, pun očaravajuće ljepote. Rekao mi je:
"Ljubljena kćeri, ne mogu više. Ako Pravda želi slijediti svoj put, moja Ljubav se također želi izliti i slijediti svoj put. Izašao sam iz tog strašnog mora koje ljudski grijesi stvaraju oko mene kako bih dao slobodan put svojoj Ljubavi i pružio utjehu svome Srcu u društvu male kćeri moje Volje. Ni ti ne možeš više izdržati. Čuo sam tvoje jecaje smrtne agonije u tom strašnom moru, i to zbog moje odsutnosti. Zato, ostavljajući sve po strani, došao sam k tebi da se utješimo uzajamnom ljubavlju, dajući ti tako novi život.“
Dok je to govorio, čvrsto me prigrlio i poljubio. Stavio je ruku na moj vrat, kao da mi želi olakšati bol koju mi je sam zadao prije nekoliko dana kada je snažno povukao živce koji idu između moga srca i vrata, ostavljajući me bez daha. Moj Isus je bio sav u ljubavi i želio je da mu uzvratim zagrljaje, poljupce i nježnosti koje mi je davao. Kasnije sam shvatila da je želio moj ulazak u neizmjerno more njegove Volje, kako bih se oporavila od posljedica tog mora grijeha ljudi. Zagrlivši ga još čvršće, rekla sam mu:
„Moje ljubljeno Dobro, s Tobom želim slijediti svaki čin koji je Tvoje Čovještvo učinilo u Božjoj Volji. Što si Ti činio, i ja to želim učiniti da bi u svim svojim djelima mogao pronaći i moja. Kako je Tvoj um u Najvišoj Volji prolazio sve umove stvorenja, ne bi li na božanski način ponudio Nebeskom Ocu slavu, čast i zadovoljštinu za svaku misao stvorenja i da bi svaku zapečatio svjetlošću i milošću svoje Volje, tako i ja želim proći kroz svaku misao stvorenja, od prve do posljednje, u svrhu ponavljanja onog što si Ti učinio. Želim proći kroz to zajedno s mislima naše Nebeske Majke koja ništa nije propuštala, nego je uvijek bila uz Tebe, zajedno s mislima Tvojih svetih."
Na ovu posljednju riječ, Isus me pogledao pun nježnosti, rekavši mi sljedeće:
"Kćeri moja, u mojoj Vječnoj Volji pronaći ćeš sva moja djela, kao i sva djela moje Majke, a koja obuhvaćaju djela svih stvorenja, od prvog do posljednjeg koje će postojati, kao unutar plašta. Taj plašt izgleda podijeljen u dva dijela: jedan se uzdiže prema Nebu, na kojem stoluje moj Otac, kako bih mu, u Božjoj Volji, vratio sve što mu stvorenja duguju: ljubav, slavu, naknadu i zadovoljštinu; drugi ostaje ovdje s ciljem pomaganja i zaštite duša. Nitko drugi nije ušao u moju Božansku Volju da bi činio sve što je moje Čovještvo učinilo. Moji sveci su vršili moju Volju, ali nisu ušli u Nju da bi mogli uraditi sve što moja Volja čini uzimajući, kao u jednom treptaju oka, sva djela, počevši od prvog pa sve do posljednjeg čovjeka na zemlji,  postavši na taj način njihovi izvođači, promatrači i oni koji ta ista djela čine božanskima. Ako netko samo vrši moju Volju, on ne može činiti sve ono što sadrži moja Vječna Volja. U tom slučaju, moja Volja silazi u dušu na ograničen način, do mjere koju duša može obuhvatiti. Samo oni koji uđu u moju Volju rasprostiru se i šire poput sunčeve svjetlosti u Njenom vječnom letu i pronalazeći moja i djela moje Majke, postavljaju svoja. Pogledaj u moju Volju: postoje li možda i druga djela stvorenja umnožena u mojima, koja obuhvaćaju sve, do posljednjeg djela koje se ima izvršiti na zemlji? Pažljivo pogledaj: nećeš pronaći nijedno. To znači da nitko još nije ušao u moju Volju. Bilo je predodređeno da se vrata moje Vječne Volje otvore samo mojoj maloj kćeri kako bi ujedinila svoja djela s mojima i s onima moje Majke, i tako učinila trostrukim sva naša djela pred Najvišim Veličanstvom, a sve na korist stvorenjima. Sada, kad su vrata otvorena, mogu ući i drugi, ali pod uvjetom da su pripravni za tako veliko dobro."
Potom, u Isusovom društvu, nastavila sam kružiti u njegovoj Volji čineći sve ono što je On učinio. Zatim smo pogledali Zemlju: kolike smo strašne stvari vidjeli, a priprema za rat ispunila nas je užasom. Dršćući od glave do pete, našla sam se natrag u svome tijelu. Nakon kratkog vremena, Isus se vratio i nastavio govoriti o svojoj Presvetoj Volji:
"Kćeri moja, moja Volja na Nebu obuhvaćala je Oca, Sina i Duha Svetoga. Volja Triju Božanskih Osoba bila je jedna. Iako smo bili različiti među sobom, naša Volja je jedna. Budući da je jedna Volja koja djeluje u Nama, Ona oblikuje svu Našu sreću, jednakost u ljubavi, moći, ljepoti i svemu ostalom. Kad bi umjesto jedne Volje postojale tri, ne bismo mogli biti sretni; još manje bismo mogli druge učiniti sretnima. Ne bismo bili jednaki u moći, mudrosti, svetosti i svemu ostalome. Naša jedinstvena Volja, djelatna u Nama, sve je Naše dobro iz kojeg izviru mora sreće, i to tolika da nitko do kraja ne može prodrijeti u njih. Naša Volja, prepoznavši veliku korist od djelovanja Nje same u Tri različite Osobe, sada želi djelovati sama u tri različite osobe na zemlji: Majci, Sinu i Zaručnici. Iz ove tri osobe proizlazit će druga mora sreće, donoseći neizmjerna dobra svim ljudima.
Zapanjena,  upitala sam: "Ljubavi moja, tko će biti ta sretna Majka, Sin i Zaručnica, koji će na zemlji odražavati Trojstvo i u kojima će tvoja Volja biti jedna?“
On odgovori: "Kako? Zar nisi shvatila? Dvije od ove tri osobe već su prihvatile tu čast: Moja Božanska Majka i Ja - Vječna Riječ, Sin Nebeskog Oca i Sin Nebeske Majke; utjelovljujući se u njenoj utrobi, postao sam njezin pravi Sin. Zaručnica je mala kći Moje Volje. Ja sam u sredini, moja Majka je s moje desne strane, a Zaručnica s lijeve. Kada moja Volja djeluje u Meni, odjekuje nadesno i nalijevo, tvoreći jednu jedinstvenu Volju. Zato sam ti iskazao tolike milosti, otvorio vrata svoje Volje i otkrio ti tajne i čuda koja Ona sadrži. Otvorio sam mnoge puteve prema tebi kako bi te odjek Moje Volje mogao doseći da na taj način, gubeći vlastitu, možeš živjeti sa samom mojom Voljom. Zar nisi sretna?“
Odgovorila sam: "O, Isuse, hvala Ti! I molim Te, dopusti mi uvijek slijediti Tvoju Volju."