KNJIGA NEBA, 15. svezak, 16. prosinca 1922.

 

O začeću Vječne Riječi.

Razmišljala sam o trenutku kada je Vječna Riječ sišla s Neba i bila začeta u krilu Bezgrešne Kraljice. Iz moje nutrine, moj uvijek ljubljeni Isus, pružio je ruku van, zagrlio me oko vrata i u srcu mi rekao:
"Moja draga kćeri, začeće Moje Nebeske Majke bilo je čudesno, začeta je u moru koje je  poteklo iz Triju Božanskih Osoba. No, Moje začeće nije bilo u moru koje je izišlo iz Nas, već u velikom moru koje je prebivalo u Nama, u samom Našem Božanstvu koje je sišlo u djevičansko krilo ove Djevice gdje sam bio začet. Istina je, kako se kaže, da je Riječ bila začeta, ali moj Nebeski Otac i Duh Sveti bili su nerazdvojivi od Mene. Istina je da sam Ja imao aktivnu ulogu, ali Oni su bili sudionici.

Zamisli dva zrcala postavljena jedno nasuprot drugome i kako svako odražava objekt smješten između njih. U tom slučaju imamo tri objekta: središnji preuzima aktivnu, patničku i moliteljsku ulogu, dok druga dva, nazočna s njim, sudjeluju i promatraju. Tako bih mogao reći da je jedno zrcalo bilo Presveto Trojstvo, a drugo Moja draga Majka. Ona je, tijekom Svog kratkog života, stalno živeći u mojoj Volji, pripremila u Svom djevičanskom krilu maleni komadić Božanske zemlje gdje sam Ja, Vječna Riječ, trebao sići i preuzeti ljudsko tijelo, jer nikada ne bih bio sišao unutar ljudske zemlje. Tako je Trojstvo, odražavajući se u Njoj, bilo začeto. Stoga, dok je to isto Trojstvo ostalo na Nebu, bilo je začeto u krilu ove plemenite Kraljice.

Sve ostale stvari, koliko god bile velike, plemenite, uzvišene ili čudesne, čak i  začeće djevičanske Kraljice, ostaju u sjeni. Ništa se ne može usporediti s Mojim začećem: ni ljubav, ni veličina, ni moć. Moje začeće nije bilo stvaranje novog života, već je bilo zatvaranje Života koji svemu daje život u ljudsko tijelo.

Ne radi se o proširenju, već o ograničavanju Sebe kako bih bio začet: ne da bih primio, već da bih dao. Onaj koji je sve stvorio, zatvorio se unutar stvorene i malene ljudske tjelesnosti. To su djela koja samo Bog može učiniti i to Bog koji ljubi i koji po svaku cijenu želi vezati čovjeka Svojom ljubavlju, ne bi li bio ljubljen.
No, to je još ništa, znaš li gdje je sva Moja Ljubav, Moć i Mudrost zablistala? Čim je Božanska Moć oblikovala ovu najmanju ljudsku tjelesnost – toliko malenu da je usporediva s lješnjakom, ali sa svim svojim proporcionalno oblikovanim udovima – Riječ je u njoj začeta. Beskrajnost Moje Volje, koja obuhvaća sva prošla, sadašnja i buduća stvorenja, začela je u malenoj tjelesnosti živote svih stvorenja. I kako je Moja tjelesnost rasla, tako su ti životi rasli u Meni. Iako sam na prvi pogled izgledao sam, uz pomoć „mikroskopa“ Moje Volje mogla su se vidjeti sva stvorenja začeta u Meni. Sa Mnom je bilo slično kao kada gledamo kristalno čiste vode: iako izgledaju bistro, pod mikroskopom se vidi mnoštvo mikroorganizama. Moje začeće je bilo toliko veličanstveno da je kotač vječnosti ostao zanesen i zapanjen gledajući bezbrojna izlijevanja Moje ljubavi i sva čudesa ujedinjena zajedno. Čitav svemir je bio potresen gledajući Onoga koji svima daje život kako se smanjuje i zatvara, obuhvaćajući sve, a zbog čega? Samo zbog ovog razloga: da preuzme živote svih i ponovno ih obnovi."