KNJIGA NEBA, 15. svezak, 2. siječnja 1923.

 

Čudesa Božje Volje u velikoj praznini duše.

Molila sam se i potpuno predavala u ruke Presvete Božje Volje, a moj uvijek ljubljeni Isus, izlazeći iz mene pružio mi je ruku i rekao: 

"Kćeri moja, dođi sa mnom i pogledaj veliku prazninu koja postoji između Neba i Zemlje. Prije nego što je Moj Fiat progovorio, ovaj je veliki ponor bio strašan za gledanje. Sve je bilo u neredu: zemlja, vode i planine nisu bile razdvojene - izgledale su poput jedne mase koja je ispunjavala užasom. No, čim je Moj Fiat progovorio, svi su se elementi razdvojili jedan od drugoga i svaki je zauzeo svoje mjesto. Sve je postavljeno u red s otiskom mog Vječnog Fiata i ništa se nije moglo pomaknuti bez Njegovog pristanka. Zemlja više nije bila zastrašujuća. Ono što su prije bile blatne vode, sada su postale kristalno čista mora i vode, a njihovo blago žuborenje bilo je poput glasova koji međusobno tiho razgovaraju. Njihovi snažni valovi ponekad se dižu tako visoko da nalikuju na vodene planine koje potom padaju natrag u more. Koliko ljepote sadrže! Kako je sve uređeno i koliku pažnju pobuđuje  kod stvorenja! A tek zemlja, kakvu ljepotu predstavlja svojim biljem i cvijećem!

No, to još nije ništa. Praznina još nije bila potpuno ispunjena. I dok je Moj Fiat (Moja Volja) lebdio nad Zemljom, razdvajajući stvari i uređujući zemlju, On je isto tako lebdio visoko, rasprostro je nebesa i ukrasio ih zvijezdama. A kako bi ispunio prazninu tame, stvorio je sunce koje je raspršilo tamu i ispunilo tu veliku prazninu svjetlošću, otkrivajući svu ljepotu Stvaranja. Tko je bio uzrok tolikom dobru? Moj Svemoćni Fiat (Moja Volja). Međutim, On je trebao prazninu kako bi stvorio ovaj grandiozni mehanizam zvan svemir.

Kćeri moja, vidiš li tu veliku prazninu iz koje sam stvorio toliko toga? No, praznina duše još je veća. Dok je praznina svemira trebala služiti čovjeku kao prebivalište, praznina duše trebala je služiti kao prebivalište za Boga. Tamo, u praznini duše, nisam morao izgovarati Svoj Fiat samo šest dana kao kad sam stvarao svemir, već onoliko dana koliko ih život sadrži i toliko puta koliko duša stavlja svoju volju po strani kako bi slijedila Moju. Dakle, budući da je Moj Fiat imao učiniti više stvari u čovjeku negoli u Stvaranju, trebao je više prostora.

No, znaš li tko mi daje slobodu da ispunim ovu veliku prazninu u duši? Samo ona duša koja živi u Mojoj Volji. Moj Fiat se u njoj neprestano izgovara. Svaku njenu misao prati moć Moga Fiata. O, koliko zvijezda krasi nebo razuma te duše! Moj Fiat slijedi njezina djela; o, koliko se sunaca rađa unutar nje! Njene riječi, obasjane Mojim Fiat, nježnije su od žuborenja morskih valova jer more moje milosti teče kako bi ispunilo ovu veliku prazninu duše. Moj Fiat se raduje stvarajući valove koji dosežu Nebo, a zatim se vraćaju još snažniji, šireći tako more u duši. Moj Fiat puše nad njezinim srcem, pretvarajući svaki otkucaj u požar ljubavi. Ništa ne izmiče mom Fiatu: On obavija sve njene želje, osjećaje i težnje, čineći da prekrasno procvjetaju."

Koliko toga Moj Fiat čini u velikoj praznini duše koja živi u Mojoj Volji! O, kako nadmašuje cijeli mehanizam svemira! Nebesa su očarana i drhteći, gledaju svemoćni  Fiat kako djeluje u volji tog stvorenja... Osjećaju se dvostruko sretnima svaki put kad ovaj Fiat djeluje i obnavlja svoju stvaralačku snagu. Zato svi pažljivo čekaju da izgovorim Svoj Fiat, kako bi primili dvostruku slavu i radost. O, kad bi svi spoznali moć Moga Fiata i veliko dobro koje sadrži,  svi bi se prepustili Mojoj svemogućoj Volji!

Ipak, mnogo je razloga za žalost. Mnoge su duše, noseći u sebi te velike praznine, u gorem stanju od velike praznine svemira u vremenu prije negoli je Moj Fiat bio izgovoren. Budući da moj Fiat ne djeluje u njima, sve je u kaosu. Tama je tako gusta da ih ispunjava strahom i užasom. Vidi se mnoštvo stvari, ali ništa nije na svom mjestu. U njima je Djelo Stvaranja potpuno izokrenuto, jer samo Moj Fiat donosi red, a ljudska volja stvara nered.

Stoga kćeri moje Volje, ako želiš red u sebi, dopusti da Moj Fiat bude život svega u tebi. Tako ćeš mi darovati veliko zadovoljstvo gledajući  Moj Fiat kako djeluje otkrivajući čuda i dobra koja sadrži.