KNJIGA NEBA, 15. svezak, 28. studenoga 1922.

 

Božja Volja je početak, sredstvo i cilj svih kreposti te mora biti kruna svega i ispunjenje slave Božje od strane stvorenja.

Molila sam se, stapajući se u svemu s Presvetom Voljom Božjom, razmišljajući o nekim sumnjama o svemu što mi moj slatki Isus govori o Presvetoj Volji. A On, privijajući me k Sebi, sa svjetlošću koja mi je obasjala um, rekao mi je:
"Kćeri moja, Moja Volja je početak, sredstvo i cilj svih kreposti ; bez sjemena Moje Volje, ne može  biti prave kreposti. Ona je poput klice biljke: nakon što je Njeno korijenje prodrlo duboko u zemlju i što su korijeni dublji, to stablo koje klica sadrži više izrasta. Dakle, prvo postoji klica iz koje se oblikuje korijenje; ono ima snagu da iz zemlje iznikne biljka i kako se korijeni produbljuju i šire, tako se oblikuju i grane koje rastu tako visoko, tvoreći prekrasnu krunu. Ta krošnja oblikovat će slavu stabla koje će roditi obilnim plodovima,  donoseći korist i slavu onome koji je posijao sjeme.

Ovo je slika Moje Crkve. Sjeme je Moja Volja u kojoj se rodila i rasla. Kako bi stablo moglo rasti, potrebno je vrijeme; nekim stablima potrebna su stoljeća da bi donijela plodove. Što je dragocjenija biljka, to je potrebno više vremena. Tako je i stablo Moje Volje, budući da je najdragocjenije, najplemenitije, božansko i najviše, trebalo vremena da naraste i otkrije svoje plodove. Na taj način je Crkva upoznala sjeme i nema svetosti bez njega; zatim je upoznala grane, ali se uvijek kretala oko tog stabla. Sada mora upoznati plodove kako bi se njima hranila i u njima uživala, a to će biti sva Moja slava i Moja kruna, kao i slava svih kreposti i cijele Crkve.

Zašto se čudiš tome što tebi očitujem plodove Svoje Volje sada, nakon toliko stoljeća, umjesto da sam to učinio prije? Ako stablo još nije bilo oblikovano, kako sam mogao pokazati njegove plodove? Uistinu, sve se odvija na isti način: ako netko treba postati kralj ne može biti okrunjen prije nastanka kraljevstva, vojske, ministara i kraljevske palače - krunidba je na samom kraju.  Ako bi netko želio okruniti kralja bez postojanja kraljevstva, vojske i tome slično, taj bi kralj bio izvrgnut ruglu. Dakle, Moja Volja je trebala biti kruna svega, ispunjenje Moje slave od strane stvorenja, jer jedino u Mojoj Volji  može se reći: 'Sve sam ispunio'. S druge strane Ja, nalazeći u Njoj ispunjenje svega što želim, ne samo da dajem upoznati plodove Moje Volje, već Je hranim i činim da postigne visinu koja nadmašuje sve druge. Zato toliko želim i brinem da se upoznaju plodovi, učinci i neizmjerna dobra u Njoj sadržana kao i veliko dobro koje duša prima živeći u Njoj. Ako se ne upoznaju plodovi, kako ih se može željeti? Još manje se može hraniti njima. Da ja nisam pokazao što znači živjeti u Mojoj Volji - Njezino značenje i vrijednosti koje sadrži – nedostajala bi kruna Stvaranju i krepostima, a Moje Djelo bi bilo djelo bez krune. Vidiš kako je nužno da se sve što sam ti rekao o Mojoj Volji očituje i upozna kao i razlog zbog kojeg te toliko potičem i, kako ti se čini, da te izdvajam iz reda drugih.  Ako drugima i dajem upoznati primljene milosti tek nakon njihove smrti, tebi dopuštam da još za tvog života bude poznato sve što sam ti rekao o Mojoj Volji. Ako ne bude poznato, neće biti cijenjeno ni ljubljeno. Ova spoznaja  će biti kao gnojivo stablu, koje će učiniti da plodovi sazrijevaju: jednom, kada budu dobro sazreli, stvorenja će se njima hraniti. Koliko li će samo biti Moje i tvoje zadovoljstvo?"