KNJIGA NEBA, 13. svezak, 6. rujna 1921.

 

Svaka nova spoznaja istine stvara novo jedinstvo s Isusom. Isus želi objaviti što je njegova Volja činila u njegovu Čovještvu kako bi ustanovio baštinike svoje Volje te obznanio posljedice i vrijednosti koje Ona ima za nove naraštaje.

Potpuno uranjajući u svetu Volju svojega slatkog Isusa, rekla sam mu: „Ljubavi moja, ulazim u tvoju Volju i tu nalazim sve misli tvoga uma i sve misli stvorenja. Sa svojim mislima i mislima sve svoje braće stvaram krunu oko tvojih misli i zatim ih ujedinjujem čineći od svih samo jednu misao: da Ti dadnem čast, štovanje, slavu, ljubav i zadovoljštinu tvojega vlastitog uma."1 Dok sam tako govorila, dižući se, moj se Isus pomaknuo u meni i rekao:

"Kćeri nerazdvojiva od moje Volje, kako se radujem kada te čujem kako ponavljaš ono što je moje Čovještvo činilo u mojoj Volji! Ljubim tvoje misli u svojima, tvoje riječi u svojim riječima, otkucaj tvojega srca u svojemu."

Govoreći tako, obasipao me poljupcima. Zatim sam Mu rekla: "Zašto se toliko raduješ i svaki put slaviš kad objaviš još jedno postignuće svoje Volje?" Na to Isus reče:

"Znaj da svaki put kad ti otkrijem novu istinu o svojoj Volji, stvaram novu bračnu vezu između tebe i Sebe i cijeloga ljudskog roda; to je još jače ujedinjenje i čvršća veza; to je dijeljenje moje baštine. Otkrivajući istine, pišem darovnicu. Vidjevši da su moja djeca bogatija i da imaju udjela u baštini, osjećam nove radosti i slavim slavlje.

Ja sam kao otac koji posjeduje mnoge posjede, ali njegova ih djeca nisu svjesna, pa ne znaju da su djeca tako bogatoga oca. Kad odrastu, otac im svakodnevno govori da posjeduje veliko imanje. Čuvši to, djeca slave i još se više povezuju s ocem u savezu ljubavi. Otac, vidjevši radost djece, također slavi i priprema još veće iznenađenje za njih: 'Ta pokrajina pripada meni, kao i to kraljevstvo.' Očarana djeca slave, sretna jer su djeca takvoga oca. No otac im ne otkriva samo svoje posjede, već ih čini nasljednicima svoje imovine. Tako je i sa Mnom.

Dosad sam ti otkrio što je moje Čovještvo učinilo, njegove kreposti i njegove patnje, kako bih ljudsku obitelj učinio nasljednikom dobara svojega Čovještva. Sada želim ići dalje i otkriti ljudima što je moja Volja činila u mojemu Čovještvu kako bih nove naraštaje učinio nasljednicima svoje Volje, njezinih posljedica i vrijednosti. Stoga pažljivo slušaj kako ne bi izgubila ništa od posljedica i vrijednosti ove moje Volje, kako bi mogla biti vjerna prenositeljica ovih dobara, prva veza ujedinjenja s mojom Voljom i s drugim stvorenjima."