KNJIGA NEBA, 13. svezak, 16. rujna 1921.

 

Svojim je djelovanjem Isus oblikovao naša djela u Božjoj Volji.

Razmatrala sam sat Muke u kojemu se moj slatki Isus, odjeven kao luđak i ismijavan, nalazio u Herodovoj palači. I moj uvijek ljubljeni Isus pokazao mi se i rekao: "Kćeri moja, ne samo da sam tada bio odjeven kao luđak, ismijavan i izrugivan, već mi duše i danas nastavljaju nanositi te boli. Štoviše, patim zbog neprestanoga izrugivanja, i to od svih vrsta ljudi. Ako osoba pristupi ispovijedi i ne održi svoje obećanje da me neće vrijeđati, ona mi se zapravo ruga. Ako svećenik ispovijeda, propovijeda i dijeli sakramente, a njegov život ne odgovara riječima koje govori i dostojanstvu sakramenata koje dijeli, ruga mi se onoliko puta koliko riječi izgovara i za onoliko sakramenata koliko ih dijeli. Dok ja njima u sakramentima dajem novi život, oni mi uzvraćaju podsmijehom i ruganjem; svetogrdnim primanjem sakramenata odijevaju me u odjeću luđaka. Ako nadređeni zahtijevaju žrtvu, krepost, molitvu i odricanje od svojih podređenih, a sami žive u udobnostima, porocima i sebičnostima, također mi se rugaju. Tako i građanski i crkveni vođe koji zahtijevaju poštivanje zakona, a prvi ih krše.

O, koliko puta mi se rugaju! Čine to tako često da sam umoran od toga, posebice kad pod krinkom dobra prikrivaju otrov zla. O, kako Mi se rugaju, kao da sam njihova igračka i zabava! Ali prije ili kasnije Pravda će se narugati njima strogo ih kažnjavajući. Moli i čini zadovoljštinu za ova ruganja koja me toliko žaloste i koja su razlog zbog kojega se ne otkrivam u potpunosti kakav jesam."

Dok sam kasnije potpuno uranjala u Božju Volju, Isus mi se ponovno vratio i rekao: "Najdraža kćeri moje Volje, s nestrpljenjem čekam tvoje sjedinjenje s mojom Voljom. Moraš znati da sam, razmišljajući u svojoj Volji, oblikovao tvoje misli u Njoj i pripremao im mjesto; djelujući, oblikovao sam tvoja djela i sve tvoje u svojoj Volji. Dakle, radio sam sve za tebe, a ne za Sebe jer mi nije bilo potrebno. Zato te čekam u svojoj Volji - da dođeš i zauzmeš mjesta koja je moje Čovještvo za tebe pripremilo. Svojim djelima slijedi moje primjere. Videći te da radiš ono što sam Ja radio, zadovoljan primam potpunu slavu.”