KNJIGA NEBA, 13. svezak, 14. rujna 1921.

 

Djelovanjem u Božjoj Volji duša sve više raste u svetosti.

Dok sam se nalazila u svome uobičajenom stanju, moj uvijek ljubazni Isus došao mi je i rekao: "Kćeri moja, svaki put kad duša čini djela u mojoj Volji, ona preda Mnom sve više raste u mudrosti, dobroti, moći i ljepoti. Ponavljajući svoja djela u mojoj Volji, uzima zalogaje mudrosti i dobrote te duša raste od toga čime se hrani. Stoga je u svetome Evanđelju o Meni zapisano da sam napredovao u mudrosti pred Bogom i ljudima. Kao Bog nisam mogao rasti niti se umanjivati. Moj rast nije bio ništa drugo nego moje Čovještvo koje je godinama umnažalo svoje djelovanje u Vrhovnoj Volji. Svako moje djelovanje značilo je novi rast u mudrosti moga Nebeskog Oca. Ovaj moj rast bio je toliko stvaran da su ga i stvorenja primijetila. Svako moje djelovanje odvijalo se u neizmjernome moru Božje Volje i kako sam djelovao, tako sam se hranio tom nebeskom hranom. Bilo bi predugo nabrajati mora mudrosti, dobrote, ljepote i moći koje je moje Čovještvo upijalo sa svakim mojim novim djelom. Tako je i s dušom.

Kćeri moja, svetost u mojoj Volji raste svakoga trenutka; ništa nije odvojeno od rasta i duša svemu može dopustiti djelovanje u beskrajnome moru moje Volje. Najneznatnija djelovanja poput sna, jela ili rada mogu ući u moju Volju i tamo zauzeti svoje časno mjesto kao provoditelji moje Volje. Želi li duša, svako djelovanje, od najmanjega do najvećega, može biti dio moje Volje. No, nije tako s krepostima jer za uvježbavanje u krepostima često nedostaje potrebna prilika.

Ako se tko želi razvijati u poslušnosti, potreban mu je netko tko naređuje. Može se dogoditi da takvoga nema danima i tjednima pa nedostaju naredbe kojima se treba pokoravati; koliko god dobre volje bilo za pokoravanje, jadna će poslušnost ipak ostati neostvarena. Tako je i sa strpljenjem, poniznošću i svim drugim krepostima: budući da su to kreposti ovoga prizemnog svijeta, potrebna su druga stvorenja za njihovo usavršavanje. S druge strane, život u mojoj Volji krepost je Neba i Ja sâm dovoljan sam duši da u njoj raste u svakome trenutku. Lako mi je stalno ju čuvati i poticati na usavršavanje u djelovanju u mojoj Volji."