Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - Poduka šesta

 

Poduka šesta


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje na zemlji.

Kraljica obitelji. Kraljica čuda.

Vjenčanje Volje Božje i stvorenja. Svadba u Kani.


Duša svojoj nebeskoj Kraljici


Sveta Majko, ovdje sam s Tobom i dragim Isusom da bih prisustvovala novom vjenčanju, vidjela čuda, proniknula u veliku tajnu i shvatila koliko daleko ide tvoja ljubav za mene i sve ljude. Molim Te, uzmi me u svoj zagrljaj! Stavi me na svoje krilo, natopi me svojom ljubavlju, razbistri moj razum i kaži mi zašto si htjela pomagati na toj svadbi.


Nauk nebeske Kraljice


Najdraža Kćeri! Srce mi je puno ljubavi i želim ti reći zašto sam, zajedno s mojim Sinom pomagala na vjenčanju u Kani. Misliš li da je to bilo tek tako? Ne, Kćeri! Iza toga se krije velika tajna. Poslušaj me i reći ću ti novosti. Reći ću ti kako se moja majčinska ljubav ispoljila na nevjerojatan način i kako je ljubav mog Sina pokazala znakove roditeljskog i kraljevskog odnosa prema stvorenjima.

Poslušaj me! Moj Sin se vratio iz pustinje i počeo pripremati za javno djelovanje. Ali najprije je želio pomoći na toj svadbi i zato je dopustio da ga pozovu.

Otišli smo tamo, ne radi proslave, nego da učinimo velike stvari za ljudske naraštaje. Moj Sin je zauzeo mjesto Oca i Kralja u obitelji, a ja mjesto Majke i Kraljice.

Svojom prisutnošću obnovili smo svetost, ljepotu i red vjenčanja koje je Bog stvorio u Raju. Dotaknuli smo vjenčanje Adame i Eve, koje je Bog vjenčao da bi naselili zemlju i stvorili buduće naraštaje. Brak je izvor iz kojega izvire život naraštaja. On je kao deblo iz kojega se zemlja naseljuje. Svećenstvo i vjernici su grane. Da nema debla, grane bi bile beživotne. Zbog grijeha Adame i Eve i njihova odstupanja od Božje Volje, obitelj je izgubila svetost, ljepotu i red. Ja, tvoja Majka, nova i nevina Eva, i moj Sin, išli smo ponovno dovesti red u obitelj koju e Bog uspostavio u Raju. Ja sam postala Kraljicom obitelji. Molila sam milost da Božja Volja zavlada obiteljima, da one meni pripadnu i da budem njihova Kraljica.

Ali to nije bilo sve! Osjećali smo žar ljubavi i htjeli smo im dati najuzvišeniju pouku. Evo, kako je to bilo! U sredini stola ponestalo je vina, a moje je majčinsko srce plamtjelo od želje da pomogne. Znala sam da moj Sin sve može. Zamolila sam ga u velikoj sigurnosti da će me čuti! Rekla sam mu: "Sinko, supružnici nemaju više vina!" A On mi je odgovorio: "Još nije vrijeme za moja čuda!" Znala sam da neće odbiti ono što od Njega traži Majka. Poslužiteljima stola rekla sam: "Učinite, kako vam kaže moj Sin i imat ćete što trebate! Doista, imat ćete i više i obilnije!"

Ovim riječima sam stvorenjima dala najkorisniju i najuzvišeniju pouku! Moje je majčinsko srce govori: "Djeco moja, želite li biti sveti? Vršite volju mog Sina! Ne odstupajte od te Moći! Želite li da zlo nestane? Činite ono što vam moj Sin kaže! Želite li milost, čak i onu koju je teško zadobiti? Činite ono što On kaže i što želi! Želite li stvari neophodne za tjelesni život? Činite ono što moj Sin kaže, jer su njegove riječi moćne! Kada govori, njegove riječi donose ono što tražite i u vašoj duši potiču rast milosti koja zadržava ono što vam treba. Koliko ima slabih, bolesnih, nesretnih, jadnih koji mole i mole, ali ne čine ono što moj Sin traži, i zato, ništa ne dobiju. I nebo je za njih zatvoreno! To me boli, jer se moleći ipak udaljuju od izvora svakog dobra, a taj izvor je Volja mog Sina.

Moj Sin je kazao: "Napunite vrčeve vodom i odnesite ih na stol!" Sluge su ga poslušale. Moj dragi Isus je blagoslovio vodu i voda je postala izvrsno vino. Ah, neka je tisuću puta blagoslovljen onaj koji čini kako mu Isus kaže i kako Isus želi! Ovim uslišanjem, moj Sin mi je učinio veliku čast. Izabrao me za Kraljicu čuda! Zato je kod prvog čuda htio moj savez i moju molitvu! Toliko me je ljubio, da mi je htio dati mjesto Kraljice čuda! Svojim djelom, a ne riječima, kazao je: "Ako želite milosti i čuda, dođite mojoj Majci! Njoj nikad neću ništa odbiti!"

Kćeri moja, dok sam pomagala na toj svadbi, gledala sam buduće naraštaje. Vidjela sam Kraljevstvo Božje Volje na zemlji. Vidjela sam obitelji i molila milost da budu simbol ljubavi Presvetoga Trojstva, da Kraljevstvo Božje tu cvjeta. Kao Majka i Kraljica u srce sam nosila vlast Presvetog Trojstva. Dala sam ljudima na raspolaganje svaku milost i svetost, potrebnu da žive u svetom Kraljevstvu obitelji. Zato i sada neprestano ponavljam: "Činite ono što moj Sin traži od vas!"

Poslušaj me, Kćeri moja! Ako želiš Božje dobro za sebe, ne traži ti ništa, nego mi daj svoj pristanak da te odgajam kao svoju pravu kćer i kćer Božje Volje. Preuzet ću na sebe da između tebe i Božje Volje sklopim brak. Postupajući kao prava Majka, svezat ću taj brak tako da ti dam u posjed život svog Sina, i još jedan dar: svoje majčinstvo i sve svoje kreposti.

Duša


Nebeska Majko, toliko sam ti zahvalna za ljubav koju mi daješ i za sve što činiš. Ti uvijek misliš na mene i daješ mi milosti. Zajedno sa mnom ushićuješ nebo i zemlju! Svi ti kličemo: "Hvala, Ti! Hvala, Ti!" Sveta Majko, ukleši u moje srce svoje svete riječi: "Čini ono što ti moj Sin kaže!" Okrijepi u meni život Božje Volje, za kojim toliko čeznem i kojeg toliko želim. Zapečati moju volju svojom poniznošću, da uvijek bude podložna Volji Božjoj.


Mala žrtva


U svim našim djelima pažljivo osluškujmo Nebesku Majku koja govori: "Činite ono što vam moj Sin kaže!" Tako ćemo učiniti sve potrebno, da ispunimo Božju Volju.


Usklik


Sveta Majko, dođi u moju dušu i učini čudo: neka me osvoji Božja Volja!