Blagoslov u Božjoj Volji: Trostruki pečat Moći, Mudrosti i Ljubavi

 

Blagoslov u Božjoj Volji: Trostruki pečat Moći, Mudrosti i Ljubavi

"Kćeri moja, prije Muke sam želio blagosloviti svoju Majku i da ona blagoslovi mene. Nisam blagoslovio samo Majku, već sve stvorenje, živo i neživo." (Knjiga Neba, Svezak 14., 6. srpnja 1922.)

Isuse, želim ući u tvoju svetu Volju. Molim te, Gospodine, obnovi svoj blagoslov u nama! Blagoslovi svoju Majku i sve stvoreno, živo i neživo. Blagoslovi ponovno sve duše, kako bismo se mogli izdići iz naše propadljivosti. Neka tvoj blagoslov utisne u nas trostruki pečat Moći, Mudrosti i Ljubavi Presvetog Trojstva! Neka nas obnovi, izliječi i obogati! Postavi oko nas bedem zaštite, tvoga blagoslova, svih stvari koje su stvorene nam na korist. Blagoslovi nam svjetlost, zrak, vodu, vatru, hranu! Neka budemo uronjeni u sve blagoslove! U zajedništvu s Majkom uzvraćam ti blagoslovima svega stvorenja, živog i neživog. Posebno blagoslovi sve ljude koji žele živjeti u Božjoj Volji. Blagoslovi naše misli i riječi, naša djela, naša srca, naš dah i naše kretnje - blagoslovi nas i sve u nama!
I kako mi je Majka uzvratila svojim blagoslovima… tako i ti uđi u moju Volju i, uzdižući se na krilima svih stvorenih stvari, zapečati sve s blagoslovima koje mi duguju , te donesi te iste blagoslove mome bolnom i nježnom Srcu.“ (Knjiga Neba, Svezak 14. 6. srpnja 1922.)