Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - Poduka druga

 

Poduka druga


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

U prvom satu patnje.

Djetetovo obrezanje i Ime.


Nauk nebeske Kraljice


Najdraža Kćeri, čeznem za tobom da ti povjerim našu priču ljubavi i tuge! U društvu onih koji se vole, radosti postaju slađe i draže, a bol se topi.

Od rođenja Božjeg Djeteta prošlo je samo osam dana. Sve je dotad bilo veselje i radost. Svi su stvorovi bili ushićeni zbog Djeteta Stvoritelja. Našu radost je prekinula dužnost koju smo morali obaviti. U ono vrijeme vladao je zakon, po kojem su prvorođenci morali proći bolan čin obrezanja. Moje je majčinsko srce prokrvarilo jer sam svoga dragoga Sina, svoj život, svog Stvoritelja morala podvrći tim bolima. Kako bih rado trpjela umjesto njega! Ali Božja Volja je stala iznad moje ljubavi. Dala mi je hrabrost i naredila da dam obrezati Dječaka. Kćeri, ne možeš razumjeti koliko me je to stajalo! Božja Volja je pobijedila, a ja i sveti Josip smo se pokorili. Uz naš zajednički pristanak, moj Sin je obrezan. Na njegov bolni krik, srce mi se cijepalo i zaplakala sam. I sveti Josip je plakao, a Dijete je jecalo. Ta bol je bila tako jaka da je od nje drhtao. Pogledao je u me tražeći pomoć. Sve troje nas je boljelo, i silno smo patili! Ta bol, veća od mora, prekrila je sve stvorove! Ona je bila prvi zalog po kojem život mog Sina trpi za spas svih.

Blagoslovljena Kćeri! Čin Isusovog obrezanja nosio je duboki misterij. To je bio pečat koji je potvrdio bratstvo Božjeg Djeteta sa svim ljudima. Prolivena Krv bila je prva naknada Božjoj Pravdi za iskupljenje svih ljudskih naraštaja. Dijete je bilo nevino, i zbog sebe se nije trebalo podvrgnuti obrezanju. Isus se htio pokoriti zakonu, jer je želio ljudima biti primjer, i uliti im povjerenje i hrabrost. Tim činom poručuje svima: "Ja sam vaš brat koji je poput vas. Ljubimo jedni druge, i ja ću vas sve spasiti. Dovest ću vas sve svom Nebeskome Ocu, kao svoju braću."

Kćeri, pogledaj primjer koji je ovo Božje Dijete dalo! On, koji je tvorac Zakona, poštuje zakon! Premda je star samo osam dana, poštuje dužnost i pokorava se obrezanju, okrutnom neizbrisivom rezu. Taj rez je neizbrisiv i neraskidiv kao i jedinstvo koje Isus uspostavlja s palim ljudskim rodom. Isusov primjer pokazuje potrebu pobožnog vršenja dužnosti, poštivanja zakona i ispunjavanja Božje Volje. Pobožnost bez dužnosti ne postoji! Dužnost uspostavlja red, sklad i udara pečat na pobožnost.

Također, trebaš još nešto znati! Nakon što je kratko vrijeme bio nevin, Adam je odstupio od Božje Volje, jer je njegova ljudska volja bila ranjena smrtonosnim udarcem. Kroz tu su ranu ušli grijeh i strast. Izgubio je ljepotu Božje Volje. Toliko je nisko pao da je pobuđivao sažaljenje.

Moj dragi Sin je postupio drugačije. Nakon radosti rođenja, želio je proći obred obrezanja da Njegova rana izliječi Adamovu ranu, koju je zadobio kad je postupio po svojoj volji. Isus ga je svojom krvlju pripremio za čišćenje koje će isprati sve njegove grijehe, ojačati ga i ukrasiti. Opet će biti vrijedan primiti Božju Volju, koju je odbacio. Kćeri, sva djela, i patnje koje je Isus pretrpio, činio je s nakanom da ponovno uspostavi Božju Volju u ljudima.

Zato u svim prilikama, osobito bolnim i ponižavajućim, pridobij svoje srce da u svemu vrši Božju Volju. Te boli su temelj na kojem Božja Volja uspostavlja djelatni život čovjeka.

Najdraža Kćeri, iz te tako velike patnje izrasta najveća radost koja nam zaustavlja suze! Kad je prošao obrezanje, dali smo mu sveto ime Isus, kako je Anđeo najavio. Nakon što smo izgovorili najsvetije ime, ISUS, radost i zadovoljstvo pobijedili su bol i učinili je slatkom. I od tog trenutka, tko god bude htio, u njegovom će imenu naći melem za svoje boli, zaštitu u opasnosti, pobjedu u kušnji, ruku koja će spriječiti potonuće u grijeh i lijek protiv svakog zla. Pred najsvetijim imenom, ISUS, tresu se nebesa! Anđeli mu se klanjaju! Ono je slatko uhu Nebeskoga Oca! Pred Njegovim imenom svi kleče i klanjaju se! To je moćno ime, sveto ime, veliko ime! I tko Ga spomene u povezanosti s Ocem, osjetit će čudo, i otkriti čudesnu tajnu ovog presvetoga Imena.

Kćeri, preporučujem ti da stalno izgovaraš Isusovo ime. Kada osjetiš da tvoja slaba i kolebljiva ljudska volja oklijeva činiti Božju Volju, ime Isusovo će je ponovno uzdići u Božju Volju! Ako si potištena, zovi Isusa! Ako radiš, zovi Isusa! Ako spavaš, zovi Isusa! Ako se budiš, neka tvoja prva riječ bude Isus! Uvijek ga zovi! To Ime sadrži oceane milosti, koje On daje onome tko Ga zove i ljubi!


Duša svojoj Kraljici


Nebeska Majko, jako sam ti zahvalna za ovaj prekrasni nauk koji mi daješ. Molim Te, upiši ga u moje srce, tako da ga nikad ne zaboravim. Molim Te da okupaš moju dušu u krvi Božjega Djeteta. Ta Krv će iscijeliti rane moje ljudske volje i uvesti me Božju Volju. Kao stražar, bdij nada mnom i iznad svake rane napiši: Presveto ime Isusovo!

Cvjetić


Meni u čast, učini danas, pet djela ljubavi presvetom imenu Isusovu! Suosjećaj s mojom patnjom, kod obrezanja moga sina Isusa.


Usklik


Majko, upiši u mom srcu ime ISUS, tako da mi On da milost živjeti po Božjoj Volji!