Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - Poduka treća

 

Poduka treća


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

Nova zvijezda zove na poklon Isusu.

Sveta tri kralja.


Duša svojoj nebeskoj Majci


Sveta Majko, ponovno sam u tvom majčinskom krilu. Slatko Dijete koje privijaš na grudi i tvoja zanosna ljepota toliko me plijene, da ne mogu otići. Danas si posebno mila. Kao da te je patnja zbog obrezanja, još više poljepšala. Tvoj blagi pogled leti u daljinu, da vidiš dolaze li dragi ljudi. Žarko im želiš predstaviti Isusa. Ja neću otići od tebe, nego ću slušati tvoj divni nauk. Tako ću ga upoznati i zavoljeti još više.


Nauk nebeske Kraljice


Najdraža Kćeri, u pravu si kad mi kažeš da sam ljepša. Kad sam vidjela kako obrezuju mog Sina i krv koja teče iz rane, zavoljela sam tu krv, i tu ranu, te postala dvostrukom Majkom: Majkom svog Sina i Majkom njegove Krvi i boli. Tako sam pred Bogom dobila dvostruko pravo majčinstva i milosti za sebe i sve ljude. Zato sam ti ljepša.

Kćeri moja, kako je divno činiti dobro i mirno trpjeti za Onoga koji nas je stvorio. To povezuje Boga i čovjeka i daje milost i ljubav koja sve preplavljuje. Ta milost i ljubav ne zna stati. Ona želi trčati, svima se davati i otkrivati Onoga koji je od sebe tako mnogo dao. Zato sam osjetila potrebu svima objaviti svoga Sina.

Blagoslovljena Kćeri! Bog sve daruje onome koga ljubi. Zato je uzdigao na nebu novu Zvijezdu koja je svojim treperavim svjetlom tražila poklonike, govoreći: "Onaj koji dolazi da vas spasi, rodio se! Dođite i poklonite mu se! Prepoznajte u Njemu svog Spasitelja!"

Ah, kolika je ljudska nezahvalnost! Između mnogih, samo su tri osobe obratile pozornost na Zvijezdu! Bez obzira na žrtve, oni su je hrabro slijedili. Kao što ih je zvijezda vodila na putovanju, tako sam ih i ja krijepila svojim molitvama, ljubavlju, uzdasima i milostima. Htjela sam da svi otkriju Božje Dijete, Njega koga su stoljeća čekala! Sišla sam u srca milih tragatelja i obasjala im um. Vodila sam ih iznutra! Prije nego su ga upoznali, oni su osjetili da ljube Onoga koga su tražili.

Najdraža Kćeri! Moje majčinsko srce se radovalo odanosti, prihvaćanju i žrtvi Trojice mudraca koji su ga došli upoznati i pokloniti mu se. Ali od tebe ne mogu sakriti svoju potajnu bol: od tolikih, samo trojica! Koliko se puta kroz povijest ponavljala ljudska nezahvalnost i moja bol! Moj Sin i ja neprestano uzdižemo zvijezde, jednu ljepšu od druge! Zovemo ljude: jedne - da upoznaju svoga Stvoritelja, druge - da se posvete, treće - da ih oslobodim od grijeha, a ostale - da budu hrabri i požrtvovni! Želiš li znati što su te zvijezde? Zvijezda je bolni susret! Zvijezda je istina koja se otkriva! Zvijezda je ljubav koju drugo biće ne uzvraća! Zvijezda je neuspjeh, bol, gubitak iluzija ili neočekivana sreća! To su zvijezde koje obasjavaju bića, i vode ka pronalasku Božjeg Djeteta koje trpi muku ljubavi. Ono je ukočeno zbog studeni, i želi da ga prime u srce, prepoznaju i ljube! Ali, jao! Ja, koja sam ga držala u naručju, uzalud sam čekala da zvijezde dovedu ljude u čija srca bih ga položila. Moje majčinstvo nema slobodu. Premda sam Isusova majka, ne mogu biti majka svih ljudi zato što oni nisu uz mene i ne traže Isusa. Zvijezde se skrivaju, a oni ostaju u Jeruzalemu svijeta bez Isusa. Kako to boli, Kćeri moja! Kao to boli! Prihvaćanje, odanost i žrtva potrebni su da bi se slijedile zvijezde. Kad se u duši pojavi Sunce Božje Volje, potrebno je posvetiti mu veliku pažnju, inače čovjek ostaje u ponoru ljudske volje.

Kćeri moja! Kada su Mudraci ušli u Jeruzalem, izgubili su iz vida zvijezdu, ali nisu prestali tražiti Isusa. Kad su izišli iz grada, zvijezda se opet pojavila i vodila ih radosne, u betlehemsku pećinu. Dočekala sam ih s majčinskom ljubavi. Dragi Dječak ih je gledao s puno ljubavi i uzvišenosti, a Njegova božanska priroda prosijavala kroz malo ljudsko tijelo. Poklonili su se! Klekli su pred Isusa, divili se i promatrali nebesku ljepotu. U Njemu su prepoznali pravog Boga! Ostali su zadivljeni, uzneseni, obuzeti Njime. Božje Dijete je moralo povući svoju božansku prirodu u svoju ljudskost, jer bi inače ostali kao nepomični. U ekstazi ljubavi ponudili su Isusu zlato svoje duše, tamjan svoje vjere i smirnu svoga bića i sve drugo što bi On od njih mogao tražiti. Prinjeli su darove, koji su bili simbol unutarnjih prinosa: zlato, tamjan i smirnu.

Moja majčinska ljubav još nije bila zadovoljna. Htjela sam slatko Dijete položiti u njihove ruke. Ah, s koliko su ga ljubavi poljubili i privinuli na grudi! U sebi su osjetili Raj! Ovim činom, moj Sin je povezao sve poganske narode s istinskim Bogom, dao pravo na otkupljenje svim ljudima, te označio povratak svih naroda vjeri. Sebe je postavio za Kralja kraljeva. Oružjem svoje ljubavi, patnje i suza zavladao je nad svim i ponovno pozvao Kraljevstvo svoje Volje na zemlju. Ja, tvoja Majka, bila sam prvi apostol. Ja sam Mudracima o svemu pričala. Govorila sam im o svome Sinu i njegovoj žarkoj ljubavi! Preporučila sam im da posvuda govore o Njemu. Kao Majka i Kraljica svih Apostola, udijelila sam im blagoslov i dala da ih Dijete blagoslovi. Sretni, sa suzama u očima, pošli su natrag, u svoje krajeve. Ali ja ih nisam napustila. Slijedila sam ih s majčinskim osjećajima. U srcima su osjećali Isusa! To je bio moj poklon! Kako su bili sretni! Kad vidim da mome Sinu pripada srce čovjeka, koji za Njim traga i koji ga ljubi, osjećam se kao prava Majka! Radosna sam jer moj Sin ima vječni stan u srcu tog čovjeka, a sretnik trajno uživa svoga Spasitelja!

Još nekoliko riječi tebi, Kćeri moja! Ako hoćeš da ti budem prava Majka, dopusti mi da u tvoje srce položim Isusa. Tvoja će ga ljubav usrećiti! Nahranit ćeš ga hranom Njegove Volje, jer on ne uzima druge hrane. Odjenut ćeš ga svetošću svojih djela! Ja ću doći i zajedno s tobom ponovno podizati svoga Sina. Biti ću Njegova i tvoja Majka. Osjećat ću čistu radost svoje majčinske plodnosti. Znaj da djelo koje ne proizilazi iz Isusa, kojeg čovjek nosi u srcu, makar bilo i najljepše, ne može me usrećiti, jer u sebi nema život mog dragog Sina.


Duša svojoj nebeskoj Majci


Sveta Majko, zahvaljujem ti što si htjela u moje srce položiti Božje Dijete! Kako sam zbog toga sretna! Molim Te, zaogrni me svojim plaštem da gledam samo malog Isusa, koji je u mom srcu. Cijelo moje biće, On pretvara u djelo Božje Volje. Daj da Isus u meni neprestano raste i da budem kao veo koji ga skriva.

Cvjetić


Danas, Meni u čast, tri puta poljubi Malenoga! Daj mu zlato svoje volje, tamjan svoje ljubavi i smirnu svoje patnje. A mene zamoli da ga sakrijem u tvoje srce.


Usklik


Nebeska Majko, okruži me zidovima Božje Volje da njegujem dragoga Isusa!