Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - Poduka peta

 

Poduka peta

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

Odlazak u hram.

Molitva koja otvara Nebo.

Gubitak Isusa. Sloboda žrtvovanja u Bogu.


Duša svojoj nebeskoj Majci


Sveta Majko, tvoja me majčinska ljubav zove sve snažnijim glasom. Vidim da si u žurbi, spremna da odeš iz Nazareta. Uzmi me sa sobom, a ja ću te slušati s najvećom pažnjom.


Nauk nebeske Kraljice


Ljubljena Kćeri! Tvoje društvo i pažnja kojom slušaš moj nauk da mi budeš slična, čista je radost koju daješ mom srcu. Radujem se jer mogu s tobom podijeliti beskrajno bogatstvo svog nasljeđa. Upirući oči čas u mene, čas u Isusa, pažljivo me poslušaj. Ispričati ću ti događaj iz mog života koji je meni bio najgorči, premda je imao sretan ishod. Da mi Božja Volja nije davala snagu i milost, umrla bih od bola.

Nastavili smo živjeti u tihoj kućici u Nazaretu. U mom Sinu sve su više rasli milosrđe i mudrost. Sve je više privlačio svojom ljubaznošću, blagošću glasa, milinom pogleda i ljepotom cijele svoje Osobe. Doista, moj Sin je bio istinski mio i krasan.

Malo prije nego što je navršio dvanaest godina, prema običaju smo se uputili u Jeruzalem na proslavu Pashe. Krenuli smo, Isus, sveti Josip i ja. Dok smo hodali pobožno i pribrano, moj Isus bi često prekidao tišinu i govorio o svom Nebeskom Ocu i beskrajnoj ljubavi kojom ljubi duše ljudi.

Kada samo stigli u Jeruzalem, otišli smo ravno u hram i poklonili se Bogu. Dugo smo molili. Naša je molitva bila tako žarka da je otvorila Nebo, privukla Nebeskog Oca, te ubrzala pomirenje između Njega i ljudi.

Kćeri moja, želim ti povjeriti bol koja me muči! Žalosti me jer mnogi odlaze u crkvu da bi molili, ali molitva koju upućuju Bogu ostaje na njihovim usnama, jer su im um i srce daleko od Njega! Koliko ih odlazi u crkvu iz puke navike ili da im prođe vrijeme! Takvi si zatvaraju nebo prije nego što ga otvaraju. Koliko je nepoštivanja Boga u Crkvi! Bilo bi mnogo manje kazne i pokore kad bi svi slijedili naš primjer!

Samo ona molitva koja izlazi iz duše u kojoj vlada Božja Volja neodoljiva je Božjem Srcu. Tako je snažna da ga pobjeđuje i dobiva od Njega sve milosti. Zato pazi da živiš po Božjoj Volji. Tvoja Majka, koja te ljubi, dodijelit će tvojoj molitvi snagu svog moćnog zagovora.

Poslije molitvi u Hramu i proslave Pashe, pripremili smo se za povratak u Nazaret. U zbrci koja je vladala u mnoštvu, mi smo se izgubili. Ja sa ostala sa ženama, a Josip se pridružio muškarcima.

Ogledala sam se naokolo da vidim je li moj Isus pošao sa mnom. Budući ga nisam vidjela, pomislila sam da je ostao s ocem. Kako sam samo bila zaprepaštena i prestrašena kada sam, došavši na mjesto sastanka, opazila da nije pored njega! Ne znajući što se dogodilo, osjetili smo strah i bol od kojih smo zanijemili. Pritisnuti bolom, brzo smo se vratili i pitali sa strahom svakoga koga smo sreli: "Kažite nam, jeste li vidjeli Isusa, našeg Sina, jer ne možemo živjeti bez Njega!"

Jecajući, opisivali smo kako Isus izgleda: "On je krasan. Njegove divne plave oči svjetlucaju i govore srcima. Njegov pogled prodire, uznosi i veže. Njegovo je čelo ponosno, lice mu je milo i zanosno lijepo. Njegov ljupki glas prodire u srce i sladi svaku gorčinu. Njegova kosa, valovita i zlatna, čini ga krasnim. U njemu je sva veličajnost, dostojanstvo i Svetost. On je najljepši medu djecom ljudi!"

Usprkos našim traženjima, nitko nam nije mogao pomoći. Bol koju sam osjećala sve više je rasla i ja sam gorko plakala. Svakim su se trenom u mojoj duši otvarale duboke rane, zbog kojih sam pala u smrtnu borbu.

Draga Kćeri, Isus je bio moj Sin, ali bio je i moj Bog! Zato je i moja bol bila božanski velika, toliko snažna i beskrajna da je nadišla sve ostale boli zajedno.

Da me Božja Volja nije stalno podupirala, umrla bih od tuge.

Vidjevši da mi nitko od ljudi ne može pomoći, upitala sam anđele koji su me okruživali: "Kažite mi, gdje je moj ljubljeni Isus? Recite mu da ne mogu više ovako. Donesite ga na svoji krilima u moj zagrljaj! Anđeli moji, smilujte se mojim suzama. Pomozite i dovedite mi Isusa!" Pošto ga nismo uspjeli naći, vratili smo se u Jeruzalem. Poslije tri dana najgorih patnji, suza i straha, ušli smo u hram. Posvuda sam pažljivo tražila, kad li, na najveću radost, opazim svog Sina posred učitelja! Svi koji su ga slušali bili su zaneseni njegovom mudrošću i uzvišenošću.

Čim sam Ga ugledala ponovno mi se vratio život. Istog časa sam shvatila koji je bio razlog njegova nestanka.

A sada me čuj, najdraža Kćeri! Ovom je tajnom Isus htio tebi i meni prenijeti uzvišeni nauk. Misliš li da nije mario za moju patnju? Upravo suprotno: moje suze, moja traženja i okrutna bol koju sam osjećala odjekivali su u njegovu srcu. Pa ipak, za vrijeme tih bolnih sati, On je žrtvovao svoju Majku, onu koja ga je toliko ljubila. Žrtvovao ju je Božjoj Volji, da bi mi pokazao da ću i ja jednoga dana morati žrtvovati njegov život Uzvišenoj Volji.

U toj neizrecivoj boli, nisam te, Ljubljena moja, zaboravila! Ovo je primjer kojim ti pokazujem da u određenom času trebaš sve žrtvovati Božjoj Volji.

Čim je Isus završio govor, mi smo mu prišli puni poštovanja i blago ga ukorili: "Sine, zašto si nam to učinio?'" On nam je s božanskim dostojanstvom odgovorio: "Zašto ste me tražili? Zar ne znate da sam došao na svijet proslaviti svog Oca?" Razumjevši uzvišeno značenje ovoga odgovora i nakon što smo se poklonili Božjoj Volji, vratili smo se u Nazaret.

Kćeri mojega srca, poslušaj me! Kada sam izgubila Isusa, moja je tuga bila najjača. Pa ipak, njoj se pridružila tuga zbog tvoje izgubljenosti. Vidjevši unaprijed da ćeš se udaljiti od Božje Volje, osjećala sam gubitak Sina i kćeri, i moje je majčinstvo dvostruko patilo.

Kćeri moja, kad hoćeš činiti svoju volju umjesto Božje, strmoglavljuješ se u kraljevstvo bijede i grijeha. Napuštajući Božju Volju, gubiš Isusa i mene. Zato čuvaj riječ koju si mi dala: da ćeš biti neraskidivo vezana uz mene. Tako ću postići milost vjernosti za tebe: da obuzdaš svoju volju, i dopustiš da tobom upravlja samo Božja Volja.


Duša


Sveta Majko, drhtim kad pomislim u kakav me ponor može baciti moja volja. Zbog nje te mogu izgubiti! Mogu ostati bez Isusa i nebeskog dobra! Majko, ako mi ne pomogneš, ako me ne okružiš snagom svjetlosti Božje Volje, osjećam da gubim život po Božjoj Volji. Zato u tebe polažem sve svoje nade! Vjerujem Ti! U Tebi su sve moje nade! Neka tako bude!


Cvjetić


Daruj mi suosjećanje zbog velike žalosti koju sam trpila ona tri dana, kada sam bila bez Isusa, izgovarajući tri puta "Zdravo Marijo"!


Usklik


Sveta Majko, daj da zauvijek izgubim svoju volju, i da živim samo po Božjoj Volji!