Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - Poduka četvrta

 

Poduka četvrta


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

Odlazak iz Betlehema.

Junaštvo žrtvovanja.

Čišćenje srca kroz patnju.


Duša svojoj nebeskoj Kraljici


Sveta Majko, pored Tebe sam da te slijedim na putu u hram. Ideš prinijeti najveću žrtvu, položiti život Božjega Djeteta na milost svakoga stvora. Svi ga mogu sada uzeti i u Njemu pronaći svoj zaklon i posvećenje. Ali, kakve li boli! Mnogi će ga vrijeđati i bit će izgubljeni! Majko, položi maloga Isusa u moje srce. Obećavam i prisežem da ću ga uvijek ljubiti i da će On biti moj život.


Nauk nebeske Kraljice


Najdraža Kćeri, kako mi je drago što si pored mene! Moje majčinsko srce osjeća potrebu da ti povjerim svoju ljubav i otkrijem svoje tajne. Pažljivo slušaj moj nauk. Prošlo je četrdeset dana od Isusovog rođenja u betlehemskoj pećini, koja je bila prvi dom mog Sina na zemlji. Koliko se čudesa zbilo u toj pećini! Božje Dijete je u zanosu ljubavi sišlo na zemlju. Bio je začet, rođen i željan prenijeti svoju ljubav. Svaki njegov dah, otkucaj srca i svaki pokret bio je izraz ljubavi. Svaka suza, jecaj i plač, bili su izljevi te ljubavi. Čak i osjećaj hladnoće, njegove plave i drhtave usne, bili su izljevi ljubavi. Tražio je svoju Majku da u nju pohrani ljubav koju nije mogao zadržati, pa sam ja bila preplavljena ljubavlju. Zato sam stalno osjećala i ranu ljubavi. Osjećala sam kako moje drago Dijete drhti, diše i kako se giba u mom majčinskom srcu. Preplavljena ljubavlju, čula sam kako plače, stenje i jeca. Čin obrezanja u meni je otvorio duboke rane u koje je On ulio toliko ljubavi da sam se osjećala Kraljicom i Majkom ljubavi. Bila sam ushićena kad sam vidjela da za svaku svoju bol i suzu, za svaki svoj pokret, moj Isus zove i traži mene da budem utočište njegovim djelima i životu. Tko može kazati što se između Božjeg Djeteta i mene dogodilo u tih četrdeset dana? Sve svoje suze, boli i svu ljubav podijelio je sa mnom. Što god je On činio, činila sam i ja.

Prošlo je četrdeset dana od rođenja. Dijete, obuzeto silnom ljubavlju, željelo je poštivati zakon i otići u hram da bi se predao na žrtvu za spas svih ljudi. Božja Volja nas je zvala da prinesemo veliku žrtvu i mi smo smjesta poslušali. Ako se Božjoj Volji smjesta udovolji, Ona čovjeku odmah daje svoju božansku moć, svetost i stvaralačku snagu da on može umnožiti to djelo, tu žrtvu prinesenu za sve. Božja Volja u tu žrtvu stavlja mali novčić beskrajne vrijednosti kojim se može platiti dug svih ljudi.

Bilo je to prvi put da su tvoja Majka i sveti Josip izišli s malim Isusom. Svi stvorovi prepoznali su u Njemu svoga Stvoritelja i bili su ponosni što je među nama, te su nas radosno pratili. Došavši u hram, pali smo na koljena i poklonili se Gospodinu Bogu. Zatim smo Isusa predali u ruke svećeniku Šimunu. On ga je ponudio Vječnome Ocu kao žrtvu za spas svih ljudi. Dok je prinosio Isusa, Bog je Šimuna nadahnuo i dao mu prepoznati da je On Božja Riječ. Ushićen beskrajnom radošću, poklonio se i zahvalio dragom Djetetu. Poslije prinošenja žrtve, proročki je izrekao moje buduće žalosti.

Moje je srce, po Božjoj Volji, bolno zatreperilo, predosjećajući strašnu muku koju će moj i Božji Sin trpjeti. Svaka riječ je bila mač koji me je probadao. Najviše su me pogodile riječi da ovo Božje Dijete neće biti samo spas, već i propast mnogima koji će mu se protiviti. Kako je to boljelo! Kakva je to žalost bila! Da me Božja Volja nije podupirala, smjesta bih od boli umrla. Umjesto toga, dala mi je život da počnem u sebi stvarati Kraljevstvo žalosti u Kraljevstvu Božje Volje. Tako sam dobila pravo Majke i pravo Kraljice svih žalosti. Da, moje su žalosti postale novčić kojim sam mogla platiti dugove svoje djece, čak i onih nezahvalnih.

Znaj Kćeri! Zahvaljujući svjetlu Božje Volje koja je u meni vladala, poznavala sam sve patnje koje mi je sudbina odredila, čak i više nego što mi je sveti prorok pretkazao. On mi je predočio boli koje će doći izvana, ali o unutarnjim, težim, i o onima koji će prelaziti između moga Sina i mene, o njima nije rekao ni riječ. Pa ipak, u tom svečanom trenutku prinošenja mog Sina na žrtvu, čuvši riječi svećenika, osjećala sam se pogođena. Srce mi je krvarilo, a nove rane su se otvorile u mojoj duši.

Poslušaj svoju Majku! Kada patiš i kad ti je teško, kad znaš da Božja Volja traži žrtvu, budi spremna! Ne gubi hrabrost, nego odmah daj svoj dragi pristanak i kaži: "Što ti želiš i ja želim!" S herojskom ljubavlju dopusti da Božja Volja zauzme svoje kraljevsko mjesto u tvojoj patnji. Ona će tvoju patnju pretvoriti u novčić beskrajne vrijednosti kojim ćeš moći platiti svoj dug, ali i dug svoje braće i sestara. Otkupit ćeš ih iz ropstva ljudske volje i učiniti da uđu, kao slobodna djeca, u Kraljevstvo Božje Volje. Božja Volja će se silno radovati takvoj žrtvi da će ti dati svoja božanska prava i postaviti za kraljicu žrtve i dobrote medu bićima.


Duša nebeskoj Majci


Sveta Majko, u svoje ranjeno srce stavi moje boli, jer znaš koliko me tište. Budi mi Majka i ulij u moje srce melem svoje boli da mogu s tobom dijeliti sudbinu. Tako ću svojim bolima iskazati ljubav Isusu, zaštititi i obraniti ga od uvreda, zadobiti Kraljevstvo Božje Volje i učiniti da ono siđe na zemlju.


Cvjetić


Danas, Meni u čast, dođi u moj zagrljaj, da te zajedno sa svojim Sinom mogu ponuditi Nebeskome Ocu, i tako priskrbiti vladavinu Božje Volje u tvom srcu..


Usklik

Sveta Majko, ulij svoje boli u moju dušu i pretvori sve moje patnje u Božju Volju!