KNJIGA NEBA, Svezak 34, 8. prosinca 1936. (15), 1. dio (Kako je Kraljica Neba u svome Začeću začeta u zaslugama, Životu, ljubavi i mukama budućeg Otkupitelja, da bi zatim u Sebi mogla začeti Božju Riječ koja će doći spasiti stvorenja.)

(1) Moj siromašni um uranjajući u Božansku Volju došao je do čina Začeća Bezgrešne Djevice. Božja Volja je bila sva u slavlju i pozivala sve oko Sebe, anđele, svete, da bi im pokazala čudo neviđeno, milosti, ljubav s kojom je iz ničega u postojanje pozvala ovo uzvišeno Stvorenje, kako bi je svi upoznali i slavili kao svoju Kraljicu i Majku svih. Dok sam ja bivala iznenađena, i bila bih ostala tamo tko zna koliko da me moj slatki Isus nije pozvao govoreći mi:

(2) "Želim častiti moju Majku Nebesku, želim ispripovjediti povijest njezina Bezgrešnog Začeća, jedino Ja mogu govoriti o njemu, zato što sam tvorac jedno tako velikog čuda. Znaj, kćeri moja, da je prvi čin ovoga Začeća bio jedan naš Fiat (Neka bude!) izgovoren s tolikom svečanošću i puninom milosti da je obuhvatio sve, sve smo usredotočili u ovo Začeće Djevice; u našem Božanskom Fiat, u kojem ne postoji prošlost i budućnost, bijaše prisutno Utjelovljenje Riječi, i u istom Utjelovljenu mene, budućeg Otkupitelja, začeta je i utjelovljena ova Djevica; moja krv, koja je bila kao u činu prolijevanja, trajno ju je zalijevala, uljepšavala, potvrđivala i ojačavala na božanski način. Ali to još nije bilo dovoljno mojoj Ljubavi, svi njezini čini, riječi i koraci, prvo su bili začeti u mojim činima, riječima i koracima, i zatim su imali život. Moje Čovještvo bilo je utočište, sklonište ovog Nebeskog Stvorenja, tako da, ako nas je ljubila, njezina je ljubav bila utjelovljena i začeta u mojoj Ljubavi, i oh! kako nas je ljubila njezina je ljubav obuhvaćala sve, mogu reći da je ljubila onako kako zna ljubiti jedan Bog, imala je iste naše izljeve ljubavi za Nas i za sva stvorenja, i ljubeći jednom, ljubila je uvijek, uvijek, bez da ikada prestane; njezina molitva bila je začeta u mojoj molitvi i zato je imala jednu beskrajnu vrijednost, jednu moć nad našim Najvišim Bićem, i tko bi joj mogao bilo što odbiti? Njezine muke, boli, njezina mučeništva, koja su bila mnogobrojna, prvo su bili začeti u mojem Čovještvu, i zatim je osjećala u sebi život patnji i razdirajućih mučeništva, koji su bili svi pokrenuti jednom božanskom snagom. Tako da se može reći da je bila začeta u Meni, iz Mene je proizišao njezin život, sve ono što sam ja učinio i trpio bilo je posloženo kao pratnja oko ovoga Svetog Stvorenja, kako bih se ja mogao trajno izlijevati u Nju i kako bih joj mogao reći: "Ti si Život moga Života, ti si sva lijepa, prva otkupljena, moj te Božanski Fiat oblikovao, udahnuo ti dah, učinio da se začneš u mojim djelima, u samom mome Čovještvu."