KNJIGA NEBA, Svezak 34, 23. kolovoza 1936. (13) 1.dio (Malo polje dodijeljeno stvorenju u beskrajnosti Volje Božje)

(1) Nastavlja se moje prepuštanje u Božjoj Volji. Moj siromašni um pliva u njezinom božanskom moru i shvaća nebeske tajne, ali ne znam ih izreći jer ovdje dolje ne postoje riječi. Dok se nalazim u ovom božanskom moru gledam njegovu beskrajnost, ne postoji biće ili stvar koja bi joj izmakla,  svi i sve oblikuju život i primaju je u Božanskoj Volji, ali što može stvorenje uzeti od ove beskrajnosti? Jedva kapljice, tolika je malenost stvorenja; ali dok uzima kapljice ne može izaći iz ove beskrajnosti, osjeća je kako protječe iznutra i vani, lijevo i desno, posvuda, i ne može se niti za jedan jedini trenutak osloboditi Nje. Oh, Božja Voljo, kako si čudesna, sva si moja, ti činiš da rastem u tebi, posvuda te nalazim, ljubiš me uvijek sve dotle da postaješ život moga života; i dok se moja misao gubi u ovom moru; moj slatki Isus, sva dobrota, izašao je iz ovoga mora, i približivši se, rekao mi:

(2) "Kćeri moje Volje, vidiš li kako je beskrajnost moje Volje nedostižna? Nijedan stvoreni um, koliko god bio svet, ne može je obuhvatiti i vidjeti gdje završavaju njezine granice, svi nalaze svoje mjesto u Njoj, štoviše, svako stvorenje posjeduje svoje malo polje u beskrajnosti moje Božanske Volje, ali tko obrađuje ovo maleno polje koje mu je dodijeljeno? Onaj tko živi u Njoj, zato što živeći u Volji Božjoj ona (Volja) postaje prva radnica i djelatnica, uzimajući u svoje krilo stvorenje, drži ga zaposlenim,  i čini ono što želi, i budući da posjeduje stvoriteljsku snagu, ono što bi stvorenje moglo učiniti u jednom stoljeću, zajedno s Božjom Voljom to čini u jednom satu, tako da u jednom satu može postići jedan vijek ljubavi, djela, žrtava, božanskih spoznaja, dubokih klanjanja, i nakon posla moja Volja zove dušu na odmor kako bi se zajedno odmarali i uživali u sreći, i zatim vidjevši ljepotu polja i radost koju kušaju, da bi se iznova usrećili ponovno se vraćaju na posao, i to je jedna trajna izmjena posla i odmora, zato što je trajni pokret i sposobnost jedno od mnogih svojstava koje posjeduje moja Božanska Volja, ona nije besposlena, štoviše, svakoj stvorenoj stvari dala je trajan posao da bi se proslavila i činila dobro svima; besposličari ne postoje u mojoj Volji, štoviše, u Njoj je sve posao, ako stvorenje ljubi, to je posao, ako upoznaje Božju Volju, to je posao, ako se klanja, trpi, moli, to je posao, i to božanski posao, ne ljudski, koji se mijenja u valutu beskrajne vrijednosti i može učiniti da stvorenje proširi svoje maleno polje. Sada, kćeri moja, ti znaj da je moja apsolutna želja i Volja da stvorenje čini moju Volju; koliko uzdišem da bih je vidio kako kraljuje i djeluje u stvorenju, kako bih želio čuti od stvorenja: "Božja Volja je moja, ono što Bog želi, želim ja, ono što Bog čini, činim ja." Sada, budući da moja Volja živi u stvorenju, morao sam mu dati sredstva, nužnu pomoć i evo kako se moje Čovještvo stavlja na raspolaganje stvorenju u malenom polju koje mu je dodijeljeno u beskrajnosti moje Volje, tako da mu pružam moju Snagu kako bih podržao njegovu slabost, moje muke za pomoć njegovim mukama, moju Ljubav da bih sakrio njegovu u mojoj Ljubavi, moju Svetost da bih ga pokrio, moj Život za potporu i oslonac njegovom životu i da bi ga stvorenje učinilo svojim uzorom, ustvari, moja Božanska Volja mora pronaći tolike Isuse kolika stvorenja žele živjeti od moje Volje, i onda Ona neće više pronalaziti zapreke od strane stvorenja, zato što ću ih ja držati sakrivenima u meni i stvorenja će naći svu potrebnu i preobilnu pomoć da bi mogla živjeti u mojoj Volji. Božje djelovanje je takvo da daje sve potrebno kako bi jedna stvar koju želi imala sve potrebno za svoje dovršenje i ispunjenje. Dakle, želim da stvorenja znaju da se stavljam na raspolaganje onima koji žele živjeti u mojoj Volji, tako da oni mogu naći moj Život koji će nadomjestiti sve što je potrebno da bi mogli živjeli u moru moje Božanske Volje, u protivnom bi njihovo maleno polje u mojoj beskrajnosti ostalo bez posla, i dakle bez ploda, bez sreće i radosti, bili bi kao oni koji pod žegom sunca nikada ništa ne čine, i sunce bi im služilo samo zato da ih pali i prouzrokuje jednu goruću žeđ koja donosi smrt. Tako da se sva stvorenja, po logici stvaranja, nalaze  u ovoj beskrajnosti, ali ako se njihova volja ne pridružuje mojoj, stvorenja žive na svoj račun, osjetit će da će im izgorjeti sva dobra i imat će žeđ strasti, grijeha, slabosti koji će ih mučiti. Zato ne postoji veće zlo od toga da stvorenja ne žive u mojoj Volji".