KNJIGA NEBA, Svezak 34, 3. studenoga 1936. (14), 1. dio (Odrazi između Stvoritelja i stvorenja. Njihova nerazdvojivost. Kako u svakom trenutku Bog traži od stvorenja da primi Život njegove Volje.)

(1) Uvijek sam u naručju Božje Volje, osjećam njezinu Stvoriteljsku Moć unutar i izvan mene, i ne dajući mi vremena za bilo koju drugu stvar, ne želim, ne tražim ništa drugo za sebe i za sve osim da Volja Božja dođe kraljevati na zemlju. Moj Bože, koju magnetsku privlačnost posjeduje, dok se sasvim daje, Ona obuhvaća stvorenje sa svih strana, ali u isto vrijeme uzima sve što pripada malenosti siromašnog stvorenja. I dok je moja misao bila uronjena u mnoštvo misli o Božjoj Volji, moj uvijek ljubljeni Isus, posjetivši moju malenu dušu, sav dobrota, reče mi:

(2) "Kćeri moja blagoslovljena, naša beskrajna ljubav je uvijek prekomjerna i daje neshvatljivo, dovoljno je da ti kažem da je tolika, da ne činimo drugo doli da se odražava neprekidno u stvorenju, ono živi u našem trajnom odrazu: Ako se pokrećemo, naš trajni pokret odražava se u stvorenju da bi mu dao život; naša Ljubav odražava se u njemu da bi mu neprekidno govorila ljubim te; naša Moć odražava se u stvorenju da bi ga podržavala; ustvari, naša Mudrost se odražava i upravlja stvorenjem, naše Svjetlo ga obasjava i rasvjetljuje, naša Dobrota se odražava i suosjeća s njim, naša Ljepota se odražava i uljepšava ga, naše Najviše Biće se bez prestanka izlijeva nad stvorenje; ali to nije sve, kao što se Mi odražavamo u njemu, tako se ono odražava u Nama, tako da ako razmišlja, mi osjećamo odraz misli stvorenja, ako govori odražava u Nama svoju riječ, osjećamo odraz njegovih otkucaja u našem krilu, pokret njegovih djela, korak njegovih nogu, između Najvišeg Bića i stvorenja postoji takva nerazdvojivost, da se trajno jedan odražava u drugome. I tolika je naša Ljubav da se stavljamo u stanje da ne možemo biti bez stvorenja. Ali to još nije ništa, naša Ljubav se ne zadovoljava ako nije preko svake mjere: dakle, znajući da ako stvorenje ne posjeduje Život naše Božanske Volje tada postoji velika razlika između njegovih i naših odraza, i tako sada moja Božanska Volja poprima oblik ljubavi koja moli i zaklinje, pa ako stvorenje govori, tada ga moja Volja moli da učini kako bi kraljevala u njezinim riječima, u otkucajima srca, u djelima i hodanju, zaklinje stvorenje da učini kako bi u svemu kraljevala moja Božanska Volja, dakle, u svakoj stvari koju čini stvorenje, stavlja jedan jecaj, jedan uzdah, jednu molitvu i tako ga okružuje i neprestano mu govori: "Primi moj Fiat, dopusti da te moja Volja zahvati, daj, molim te, uzmi u posjed moju Volju, učini da vidim Život moje Volje koja u tebi kraljuje, gospodari i slavi pobjedu, molim te, nemoj mi uskratiti svoju volju, i ja ću ti dati svoju." I ako to postigne, to je kao da je postigla najdragocjeniju stvar, zatvara je u svoju ljubav, pokriva je svojim svjetlom, i tako počinje vječno slavlje u stvorenju, pretvara svoje jecaje i uzdahe u radosti, i postavljajući se za čuvara kao pobjednica, Božja Volja u stvorenju osjeća note i pjesmu svoje ljubavi, koja s obje strane govori: "Ljubimo se jednom jedinom ljubavlju, živimo jedan te isti život, tvoja Volja je moja." Tako se u stvorenju rađa sklad i red njezina Stvoritelja. Naša Volja, naša ljubav je postigla svoj cilj, ne preostaje joj drugo nego uživati u svom ljubljenom stvorenju. Zato mi je, kćeri moja, najviše na srcu, učiniti  da dar moje Volje postane život stvorenja, to je naš uzdisaj koji traje u svim vjekovima, štoviše, za tim uzdišemo od vječnosti, živo čeznemo i priželjkujemo stvorenje sa čudom našega Života u sebi, da bismo tako osjetili sreću gledajući naš život bilociran, umnožen i oblikovan u njima. Ako se to ne bi dogodilo, onda ni Stvaranje ne bi bilo nešto veliko, i ako smo stvorili mnoge stvari i učinili da izađu na svjetlo dana, to je bilo samo zato jer je trebalo služiti čudu nad čudesima - oblikovanju našega Života u stvorenjima snagom našega Fiat -  i ako toga ne bismo postigli, bilo bi kao da ništa nismo učinili. Dakle, učini zadovoljnim svoga Isusa, daj mir mojoj Ljubavi koja je stalno kao u bunilu i sjedini se sa mnom, uzdiši, moli, traži da moja Volja kraljuje u tebi i u svima.