KNJIGA NEBA, Svezak 34, 3.studenoga 1936. (14), 2. dio (Kako onome tko se odluči živjeti u Njoj, Bog nadoknađuje i pokriva sve ono što je učinio s Njegovom Božanskom Voljom.)

(3) I dok je to govorio uzeo je jedan pokrivač od svjetla i cijelu me pokrio, i ja nisam znala izaći iz njezina svjetlosnog središta. Poslije toga sam nastavila razmišljati o Božjoj Volji, i oh, kolika slatka i draga iznenađenja su prolazila kroz moj um. Oh, kad bih iz znala izreći riječima učinila bih da se cijeli svijet nađe u čudu, i svi bi ljubili i čeznuli za posjedovanjem Božje Volje, ali,oh, jezik Neba ne može se prevesti na jezik zemlje, i zato sam prisiljena ići naprijed, ali moj ljubljeni Isus vrativši se svojoj malenoj i siromašnoj neznalici, s jednom neizrecivom ljubavlju mi reče:

(4) "Kćeri moje Volje, poslušaj me pažljivo, želim ti reći najljepši, najnježniji čin i snažnu ljubav moga Fiat. Znaj da svi čini, misli, riječi, prošli, sadašnji i budući, svi su prisutni pred mojim Najvišim Bićem, tako da stvorenje još nije niti postojalo u vremenu, a njezini čini su bljeskali ispred Nas, i zašto to? Zato što prvi čin stvorenja daje moja Volja, ne postoji misao, riječ, djelo, a da moj Fiat ne daje početak. Može se reći da je stvorenje bilo prvo oblikovano u Bogu sa svim svojim činima, da bi zatim proizišlo na svjetlo dana. Sada, dakle, stvorenje sa vršenjem svoje volje se udaljuje od božanskih čina, ali ne može poništiti da je život njezinih djela (čina) imao za početak moj Fiat, sve je bilo njegovo vlasništvo (vlasništvo Božje Volje - božanskoga Fiat), tako da je stvorenje vršenjem svoje volje promijenilo božanske čine u ljudske, ali ako čovjek više ne prepoznaje tko je dao život njegovim činima, moja Volja i dalje prepoznaje čine stvorenja. Dakle, poslušaj najveću prekomjernost Ljubavi moje Volje: Kako se stvorenje sa nepromjenjivom odlučnošću opredjeljuje za život u mojoj Volji, čineći da kraljuje i gospodari u njemu, naša beskrajna Dobrota je tolika, naša Ljubav koja se ne može oduprijeti jednoj istinskoj odluci stvorenja, budući da ne želi vidjeti čine različite od svojih, slušaj što čini, pokriva sve što je stvorenje učinilo, sve do tada, sa mojom Voljom, oblikuje njegove čine, preobražava ih u svjetlost, na način da ih sve vidi, po čudu svoje preobražavajuće Ljubavi, u Volji Božjoj, sve u stvorenju postaje Božja Volja i s ljubavlju potpuno božanskom nastavlja dalje oblikovati svoj Život i svoje čine u stvorenju. Nije li ovo jedna prekomjerna i zapanjujuća ljubav moje Volje, koja bi trebala postići da svi, također i najnezahvalniji odluče učiniti da moja Volja živi u njima, znajući da ona želi sve kao staviti na stranu te pokriti i nadomjestiti ono što nedostaje mojoj Volji u njima? Ovo govori također naša apsolutna Volja koja želi kraljevati posred stvorenja, koja se ne želi obazirati ni na što, čak niti na ono što joj nedostaje u stvorenjima, i želi je (svoju Volju) dati ne kao nagradu gledajući zaslužuje li je stvorenje ili ne, nego kao besplatni dar naše velike slobode i kao ispunjenje same naše Volje. Jer ispuniti našu Volju za Nas je sve."

(komentar prevoditelja: ako sam dobro razumio ove misli, radi se o tome da kada se netko iskreno, potpuno i radikalno odluči živjeti za Boga i u Božjoj Volji, Bog ga prihvaća i u prekomjernosti svoje ljubavi preobražava sve njegove čine,  također i one iz prošlosti, kako bi u tome stvorenju sve pripadalo Volji Božjoj)

 

+ + + +