Uzvišenje Svetog Križa


Povodom blagdana Uzvišenja sv.Križa, neka Križ Isusov bude iznad svega uzvišen u našem životu. Osluškujmo Isusove riječi kada uzima KRIŽ, kao što je to učinila Luisa Piccarreta:

O križu, dragi i željeni, samo ti ćeš spasiti moju djecu! Ja u tebi  sabirem svu svoju Ljubav!

.....

Križu obožavani, napokon te grlim! Ti si bio čežnja moga Srca, mučeništvo moje ljubavi!

Tek sada, o Križu, stižeš!

Moji koraci su uvijek tebi bili usmjereni.

Sv. Križu, ti si bio cilj mojih želja, svrha mog života ovdje.

U tebe ulažem cijelo svoje biće, u tebe polažem svu svoju djecu!

Ti ćeš biti njihov život, svjetlo, obrana, zaštita, snaga! Ti ćeš ih pomagati u svemu i slavne mi dovesti u Nebo!

O Križu, katedro mudrosti, ti ćeš jedini naučavati pravu svetost, ti ćeš jedini oblikovati heroje, atlete, mučenike, svece!

Križu lijepi, ti si moje prijestolje, i budući da moram otići sa zemlje, ti ćeš ostati na zemlji umjesto mene.

Tebi dajem u nasljeđe sve duše! Čuvaj mi ih i spasi! 

Tebi ih povjeravam!


24 sata Muke Gospodina našega Isusa Krista, str. 158 i 160