Otkrijmo blagoslove života u Božjoj Volji 2. dio

 


Molitve u Božjoj Volji

Sada, dragi moji prijatelji, u miru koji postižemo slaveći Boga i zahvaljujući mu na ovaj način,  odmah ujutro izgovorimo: „Sve za tebe, o moj Isuse!” Recite ovo nekoliko puta , a zatim dodajte: „Isuse, uroni me u svoju Božju Volju! Majko Marijo,  jako te volim! Izlij gutljaj Božje Volje u moju dušu!” Zatim, kako idete kroz dan, sve činite i govorite u božanskoj Volji. Učinite ovako: „Božja Voljo, diši mojim dahom, kreći se u mojim kretnjama, jedi u mom hranjenju, pij u mom pijenju, radi u mom radu.” Ili pak: „Božja Voljo, moli u mojim molitvama, ljubi u mom ljubljenju, hodaj u mom hodanju.” Ili pak: „Božja Voljo, vozi u mojoj vožnji, pecaj u mom pecanju, spavaj u mom spavanju, govori u mom govoru, pjevaj u mom pjevanju, sjedi u mom sjedenju.”

 

Dragi prijatelji, proći će neko vrijeme dok se ne naviknete na ovaj način djelovanja, ali nemojte odustati. Na primjer, dođe noć, a vi tek tada shvatite da niste pomislili na Isusa cijeli dan. Ako se ovo dogodi, recite: „Božja Voljo, Ti nadoknadi Isusu ljubav koju sam propustio!”

Malo po malo, usvojit ćete ovaj način i vaš će cijeli život postupno biti uzdignut u Božju Volju. Ako Vi živite u Božjoj Volji, bit ćete stvarno u Bogu, u kojem je sve prisutno: prošlost, sadašnjost i budućnost. U Božjoj Volji nećete biti samo prisutni u Bogu nego i u doticaju sa svima koji su ikad živjeli. Možete biti prisutni s Isusom kada je On patio u Maslinskom Vrtu. Možete biti prisutni s Njim na Križnom putu. Možete vidjeti da ste stvarno prisutni tamo s Njim. Možete biti prisutni s Njim u trenutku dok Njega raspinju i dok visi prikovan čavlima na križu. Možete čak stajati s Gospom u podnožju križa. Možete s Marijom Magdalenom  biti prisutni kad joj se javlja uskrsli Isus. Život u Božjoj Volji vas može učiniti prisutnima s umirućima koji su napuštali ovaj život prošle godine ili prije 1000 godina. Možete biti tamo da ih poduprete svojim molitvama.

 

Život u Božjoj Volji poništava vrijeme i čini da je sve prisutno u Bogu. To je veliki Božji dar Crkvi u  ovim posljednjim vremenima. Taj veliki dar smo dobili po Luisi Piccareti. Isus ju je posebno odgojio i uvježbao u svemu što On želi dati nama u Svojoj Božjoj Volji. Završila je samo dva razreda škole,  ali joj je Bog pomogao napisati 36 knjiga o ovom izvanrednom daru. I vama je dostupan ovaj dar, ali ga ne možete imati ako ste zločesti, razdražljivi, ako se dajete stvarima koje nisu dobre za vašu dušu, ako gledate probleme i ne predajete ih Bogu. Ako nemate vremena za Boga, slaveći Isusa i zahvaljujući mu za te probleme i Njegovu ljubav.