Mala Gospa - blagdan rođenja Blažene Djevice Marije



Rođendan nebeske Kraljice: U srcu Božje Volje

Blagdan je Male Gospe, rođenja Blažene Djevice Marije. Mnogi od nas zamišljaju kako je to bilo kad je nebeska Kraljica došla na svijet. Kako je izgledalo nebo, što su osjećali anđeli, kako su je gledali sveti Joakim i Ana? Na ovaj dan želimo s vama podijeliti jedan predivan tekst iz knjige "Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje", gdje sama Blažena Djevica Marija prenosi svoje dojmove i osjećaje Luisi Piccarreti. Kroz ove riječi pozvana je svaka duša razmišljati o dubokoj povezanosti s nebeskom Majkom, o tajnama Božje Volje te o ljubavi koju Gospa nosi za svako stvorenje.

DESETI DAN

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

Sviće zora pred kojom uzmiče tama ljudske volje.

Njezino uzvišeno rođenje.

Duša nebeskoj Kraljici

Ovdje sam, sveta Majko, pored tvoje kolijevke, da te promatram tek rođenu. Nebo je zadivljeno! Sunce ižaruje svoje svjetlo u tebe! Zemlja se raduje i ponosi što na njoj živi mala, tek rođena Kraljica! Anđeli ushićeno okružuju tvoju kolijevku i odaju ti počast, želeći odgovoriti na svaki tvoj znak. Svi ti se klanjaju i slave tvoje rođenje. I ja im se pridružujem i padam na koljena pred tvojom kolijevkom. Kraj nje stoje zadivljeni tvoja majka Ana i tvoj otac Joakim. I ja ti želim uputiti svoje prve riječi. Želim ti povjeriti svoje najdublje tajne. Želim ti otvoriti srce i kazati: "Majko, ti si zora Božje Volje na zemlji! Odagnaj tamnu noć ljudske volje u mojoj duši i u čitavome svijetu! O, neka tvoje Rođenje bude naša nada, nova zora milosti, koja nas preporađa u Kraljevstvu Božje Volje!"


Nauk novorođene Kraljice

Dijete moga Srca! Moje je rođenje bilo čudesno! Nijedno drugo rođenje nije bilo slično mome. Svojim rođenjem obuhvatila sam Nebo, Sunce Božje Volje, i ljudsku zemlju, blagoslovljenu i svetu zemlju, posutu najljepšim cvijećem. Premda tek rođena, u meni se odigravalo čudo nad čudima! Božja Volja je u meni prostrla nebo i sunce, ljepše i sjajnije od svih stvorenja nad kojima sam kraljevala. U meni je uvijek mrmorilo bezgranično more milosti! To je bila ljubav, ljubav prema mome Stvoritelju! Moje rođenje je bilo istinska zora koja je prognala tamu ljudske volje. Svićući, stvarala je jutarnju rumen i dozivala najsjajniji od svih dana, dan kada će na zemlji osvanuti Sunce Vječnog Svijeta.

Dijete moje, priđi mojoj kolijevci i poslušaj što ti govori tvoja mala Majka. Tek se rodih, a već sam uprla oči u ovaj ništavni svijet, tražeći svoju djecu. Željela sam ih u srcu zagrliti i dati im svoju majčinsku ljubav. Željela sam ih preporoditi za novi život ljubavi i milosrđa tako da uđu u Kraljevstvo Božje Volje, koje je u meni. Željela sam postupati kao Kraljica i Majka, primajući u srce svakoga i dajući sigurnost i dar Božjeg Kraljevstva svima. U mojemu srcu bilo je mjesta za sve, jer onaj koji ima Božju Volju nije skučen, nego beskrajno prostran. I tebe sam gledala, Dijete, i nitko nije izostao. Taj dan, kada se slavilo moje rođenje, za mene je bila svečanost. Ipak, kada sam otvorila oči, obuzela me je tuga jer sam ugledala ljude u tamnoj noći ljudske volje.

U kakvom se mračnom ponoru nađe stvorenje koje dopusti da njime upravlja njegova volja! To je teška noć, noć bez zvijezda. Samo katkad zapara munja, munja nakon koje slijedi tutanj groma. On još više smračuje noć i ruši cijelu oluju na jadno stvorenje: oluju straha, slabosti, pogibelji i propasti u zlo.

Moje se malo srce sledilo, kada je vidjelo moju djecu u strašnoj oluji, kamo ih je gurnula ljudska volja.

Poslušaj svoju malu Majku: još sam uvijek u kolijevci. Sitna sam. Pogledaj suze koje prolijevam za tebe! Svaki put kad živiš po svojoj volji, ona ti donosi mrak. Kada bi samo znala koliko ti zla nosi ta noć! Tada bi plakala sa mnom, jer zbog nje gubiš svjetlo Božje Volje. Samovolja izokreće tvoj život! Lišava te dobra! Uništava ljubav u tebi! Ti postaješ jadna i bolesna, i nema lijeka tvojoj bolesti. Drago dijete, poslušaj me: nikada ne živi po svojoj volji! Zadaj mi riječ da ćeš tako činiti, da bi mi ugodila.

Duša

Sveta Majko, drhtim kad slušam o užasnoj noći ljudske volje. Zato, ovdje, pored tvoje kolijevke, molim Te za milost da po svom rođenju, dopustiš da se ponovno rodim u Božjoj Volji. Uvijek ću biti pored Tebe, malog, nebeskog Djeteta! Svoje molitve i suze sjedinit ću s Tvojima, i tražiti u ime svih ljudi, da zemljom zavlada Božja Volja.

Cvjetić

Danas, Meni u čast, dođi mojoj kolijevci tri puta govoreći: "Nebesko malo Dijete, daj da s Tobom, ponovno se rodim i uđem u život Božje Volje."


Uzvik

Moja mala Majko, učini da zora Božje Volje svane u mojoj duši!