Svetkovina Uznesenja Blažene Djevice Marije i svetkovina Božje Volje


Svetkovina Uznesenja Blažene Djevice Marije prožeta je neizmjernom radošću kako na nebu, tako i na zemlji, jer označava trenutak kada Marija biva uznesena dušom i tijelom u nebesku slavu.

Knjiga Neba pruža nam uvid što taj blagdan predstavlja u kontekstu Božje Volje. U njoj Isus razotkriva da bi pravi naziv ove svetkovine trebao biti „Svetkovina Božje Volje“.

U srcu ovog tumačenja je Marijina nepokolebljiva odanost Božjoj Volji tijekom njenog života na zemlji. Marijino potpuno predanje Božjoj Volji donijelo je nevjerojatna čuda i omogućilo joj da postane Majkom Riječi, Majkom svih, i Kraljicom nebesa.

Isus opisuje kako je Marijina prisutnost na Nebu donijela neopisivu radost i slavu. Ona je postala uzor kako ljudska volja, kroz potpuno predanje Božjoj Volji, može stvoriti božansku slavu. Marijino uznesenje predstavlja povratak čovjeka u Božju Volju, ponovno otvaranje nebeskih vrata koje je ljudska neposlušnost zatvorila. Njezino predanje Božjoj Volji omogućilo joj je da postane nositeljica Božje Volje na zemlji i na Nebu, stvarajući tako most između stvorenja i Stvoritelja.

Ovaj blagdan poziva nas da razmišljamo o važnosti predanja naše volje Božjoj Volji, kao što je to učinila Marija. Uznesenje Blažene Djevice Marije postaje stoga simbolom obećanja i svjetla koje Božja Volja donosi, podsjećajući nas da smo pozvani živjeti kao djeca Božja, vođena ljubavlju i mudrošću Božje Volje. 

Iz Knjige Neba, Svezak 18., 15. kolovoz 1925.

Kćeri moja, pravi naziv ove svetkovine trebao bi biti Svetkovina Božje Volje."

Iz Knjige Neba, Svezak 36, 15. kolovoz 1938.

"Blagoslovljena kćeri, danas je blagdan Uznesenja. To je najljepši, najuzvišeniji i veličanstveni blagdan kojim primamo silan udio u slavi, ljubavi i časti. Nebo i Zemlja su prepuni izuzetne radosti kakve nikad prije nije bilo. Anđeli i sveci su obliveni morem radosti i nove sreće. Novim pjesmama slave vrhovnu Kraljicu koja u svom carstvu vlada nad svima i radost donosi svima. Danas je svetkovina svih svetkovina, jedinstvena, nova i neponovljiva." 

Iz Knjige Neba, Svezak 18., 15. kolovoz 1925.

Nakon toga sam počela razmišljati o blagdanu moje nebeske Majke uznesene na Nebo. Moj slatki Isus je dodao nježnim i dirljivim glasom: „Kćeri, pravi naziv ove svetkovine trebao bi biti Svetkovina Božje Volje. Ljudska volja je zatvorila Nebo, prekinula veze sa Stvoriteljem, bila razlog patnji i jadu koji su stupili na zemaljsko polje i stavila točku na slavlje stvorenja koje je trajno trebalo uživati u Raju. A sada je ovo stvorenje, Kraljica svega, izvršila Volju Vječnoga, uvijek i u svemu. Štoviše, može se reći da je njezin život bio sama Božja Volja. Ona je otvorila Nebo, svezala se sa Vječnim i u Raju obnovila slavljenje s čovjekom. (Prvi put nakon Adama. Op.prev.) Svako djelo koje je učinila u Božjoj Volji na Zemlji bilo je jedno novo slavlje u Nebu. Ona je stvorila sunca da ukrasi to slavljenje i slala Nebu melodije kojima je razgalila nebeski Jeruzalem. Pravi uzrok ove svetkovine je vječna Volja djelatna i ispunjena u mojoj Majci. U njoj je pokrenula takva čuda, da su zapanjila Nebo i Zemlju i svezala Vječnoga neraskidivim vezama ljubavi – stavila je Riječ u njezinu utrobu. Anđeli su, zapanjeni, među sobom ponavljali: 'Odakle tolika slava, tolika čast, takva veličina i neviđena čudesa – sve u ovom izuzetnom stvorenju?! Ona zapravo dolazi iz progonstva!' Zaprepašteni su prepoznali Volju Stvoritelja koja je u njoj životno djelovala. Drhteći su govorili: 'Svet, svet, svet – čast i slava Volji našega Beskrajnog Gospodina! I slavna i sveta, sveta, sveta je ona koje se otvorila djelovanju Vrhovne Volje!'

Moja Volja se više od svega slavi na dan Uznesenja moje svete Majke u Nebo. Volja je učinila da se ona tako visoko uzdigne, te se izdvoji od drugih ljudi. Sve bi njeno bilo beznačajno da nije posjedovala čudo moje Volje. Moja Volja joj je dala božansku plodnost i učinila ju Majkom Riječi. U mojoj Volji je mogla vidjeti i obgrliti sva bića zajedno postajući Majkom svima i ljubeći sve ljubavlju božanskog majčinstva. Dajući joj veličinu Kraljice svega, Volja je omogućila da Majka vlada i zapovijeda. Na taj dan je moja Volja dobila prve počasti, slavu i obilje plodova svoga djela na Zemlji, djela Stvaranja. Počela je slava koja ne prestaje – slavljenje djela Volje u mojoj ljubljenoj Majci. Iako sam ja otvorio vrata Neba i mnogi su sveti zaposjeli nebesku domovinu, mi smo svi na nju čekali. Kad je moja Majka, nebeska Kraljica, uznesena na Nebo, a Ona je prvotni uzrok svega toga jer je ispunila vrhovnu Volju u svemu, Ona je  započela prvo slavlje Božje Volje jer je častila Volju i u sebi nosila istinsko čudo Svevišnje Volje. O, kako je čitavo Nebo veličalo, blagoslivljalo i slavilo vječnu Volju u trenu kad je uzvišena Kraljica ušla u carstvo usred nebeskog Dvora oblivena vječnim Suncem i vrhovnom Voljom! Vidjeli su ju svu nabijenu silom vrhovne Volje: nije bilo nijednog otkucaja srca u njoj koji nije na sebi imao pečat Fiata. Sveti su u nju gledali govoreći: 'Uznesi se još i više, više! Pravo je da ona koja je častila Božju Volju toliko da smo po njoj svi pronašli svoju nebesku domovinu bude postavljena na najviše prijestolje i postane nam Kraljicom!' Najveća čast koju je Mama primila bila je slavljenje Božje Volje.“


Iz knjige Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje, 31. dan

Najdraže Dijete, poslušaj posljednje riječi svoje Majke koja odlazi u Nebo! Bit ću zadovoljna samo ako svoje dijete ostavim u potpunoj sigurnosti. Prije nego odem, želim ti ostaviti svoj testament, svoj miraz. To je Božja Volja koju posjedujem i koja me je toliko uzvisila da sam postala Majka Riječi, Gospa, Kraljica Srca Isusova, te Kraljica i Majka svih ljudi.

Nebeska Majko, sakrij moju volju u svoje srce i stavi Sunce Božje Volje u moju dušu!