Molitva u Božjoj Volji za potpunu naknadu ljubavi

 

Isuse moj!

Tvoja Volja obuhvaća i prožima sve!

Svaki čovjek, od prvog do posljednjeg, ima propuste i djela koja  se protive tvojoj Volji.

U ime svih ljudi, ja sada želim nadoknaditi propuštenu zahvalu i ljubav prema tebi, i poništiti svako protivljenje tvojoj Volji.

Sva Djela tvoje božanske Volje koja su stvorenja odbacila, ja sada prihvaćam i za sve Ti zahvaljujem ljubavlju i klanjanjem. Neka svako tvoje Djelo bude izvor moje zahvalnosti. Svako tvoje odbačeno Djelo, ja sada prihvaćam u ime svih ljudi, u vjeri i zahvalnosti.

Gospodine, Isuse, primi sada moju naknadu ljubavi u ime svih i za sve.

Oprosti sve siromašnim grešnicima i obnovi svoju povezanost s ljudima, po svojoj ljubavi i mojoj naknadi. Neka ona bude poziv da dođeš i slavno zavladaš u svom Kraljevstvu na zemlji!

Želi li vječni Fiat u ljudskim djelima naći poziv da zavlada na zemlji?

Stoga Ti u svakom od tvojih Djela sada nudim ljubav i prihvaćanje, kao polje na kojem možeš zasnovati svoje Kraljevstvo.

Dođi Kraljevstvo Tvoje!

(prema odlomku iz Knjige Neba, 20. svezak, 15. listopad 1926.)