Molitva za ozdravljenje

Ova molitva je nadahnuta spisima Luise Piccarrete: Knjiga Neba, Svezak 2., 3. listopad 1899.

(Luisa): "Tako sam razumjela da moleći za bolesne, osoba postaje liječnikom našem Gospodinu, koji u Svojim vlastitim slikama pati."


Molitva za ozdravljenje Gospodine, Isuse Kriste, molim Te smiluj se ............., i svoj djeci i mladima koji pate. Isuse, Ti patiš u tim ljudima, jer je svatko od njih Tvoja slika. U Božanskoj Volji sjedinjujem njihove patnje s Tvojim patnjama, i bolima Majke Marije i Luise i molim žuđeno zdravlje. Nek moja molitva umiri Tvoju Božansku Pravdu, nadoknadi propušteno milosrđe i izliječi Tvoje Presvete Rane u ovim bolesnima. Molim Te, dopusti potpuno ozdravljenje u tijelu, duši i duhu ovim patnicima i njihovim obiteljima. Zagovoru Majke Marije, Luise i svih anđela i svetaca u Božanskoj Volji, pridružujem i ja svoj glas. Neka bude zdravlje u tvojim Ranama i zahvala u srcima. Amen. Fiat! Iz Knjige Neba, Svezak 2., 3. listopad 1899. Nakon toga, preporučila sam Mu bolesnu osobu, i Isus je pokazao Svoje Rane koje mu je ta osoba zadala. I pokušala sam ga moliti, umiriti, nadoknaditi Mu, i izgledalo je da će te rane ozdraviti. Isus, sav dobrostiv, mi kaže: „Moja kćeri, danas si za me napravila posao najvještijeg liječnika jer si pokušala ne samo očistiti i poviti mi rane koje mi je ta bolesna osoba dala, nego i zaliječiti ih. Zbog toga se osjećam vrlo utješeno i umireno.” Tako sam razumjela da moleći za bolesne, osoba postaje liječnikom našem Gospodinu, koji u Svojim vlastitim slikama pati.